Suzuki Swift
A Swift lépcsős hátú változata évek óta India legnagyobb darabszámban értékesített személyautója, így nem csoda, hogy az új Swiftből is gyorsan elkészült a nagy csomagtartós, négyajtós kivitel. A kocsi hossza azért 3995 mm, mert Indiában adókedvezményben részesülnek a 4 méternél rövidebb kocsik. Ez a magyarázat arra is, hogy a ferdehátú Swift miért nem nőtt meg az évek alatt 3,8 méterről a ma már általános 4 méteres hosszra: mert akkor nem lenne hely a puttony utólagos ráépítésére.
Nem csak a csomagtartójában különbözik a Dzire a Swifttől, mivel a hatalmas hűtőmaszkja krómkeretet kapott, az A-oszlopjait nem fújják feketére, és a felnik is mások, a LED-es fényszóró viszont az indiai kocsin is megjelent.
A Dzire alatt ugyanaz a nagyszilárdságú acélokból álló padlólemez van, mint a Swift alatt, a kocsi tömege ezért több mint egy mázsát csökkent. A kocsit 75 lóerős 1,25 literes dízellel és 85 lóerős 1,2-es benzinessel lehet megvásárolni, a ferdehátú Swifthez elérhető 1,0 literes Boosterjet turbómotor és a hozzá elérhető hatfokozatú automata váltó nem jelenik meg a kínálatban.
A Suzuki sokat dolgozott azon, hogy az utastér hangulata prémiumautós legyen. A Swift műszerfalát kissé átalakították, főleg a légbeömlőket, ezen kívül a kormánykerékre fabetét is került. Mivel 2 centit nőtt a tengelytáv, ennyivel hosszabb lett az utastér, de a válltér is bővült: elöl 2, hátul 3 centivel, és az efféle mini-szedánoknál oly fontos a csomagtér is megnőtt 316-ról 376 literre. A Dzire gyártása már elkezdődött Indiában, a manesari üzemben.