Suzuki
A hazai gyártású új Vitara, a volumen modellnek számító SX4 S-Cross és a Swift Sport látható a Suzuki standján. Utóbbiról azaz a márka fenegyerekéről a külső megújulása révén érdemes szót ejteni. Az alap Swithez képest az izmosított verzió 4 centiméterrel hosszabb az optikai tuning elemeknek köszönhetően. A verda sportosabb lökhárítót, küszöbtoldatokat, és szembeötlően nagy hűtőrácsot kapott, valamint az alapkivitel is 17 hüvelykes felniken gurul. Az erőforrás a már ismert, 1.6 literes 136 lóerős aggregát, mellyel a kis méregzsák tényleg jól mozgatható.
A nagy újdonság azonban nem más, mint a Vitara. A z első generációs kompakt terepjáró 1988-ban indult útjára, melynek különlegességét az alvázkeret, terepváltó és négykerék-hajtás adta. Huszonöt év elteltével a jelenlegi újdonsággal az említett gyökerekhez kíván visszaatérni a márka. A modern szabadidő autó forma önhordó karosszériával és választható négykerék-hajtással születik újjá. A motorkínálat egy benzines és egy gázolajos egységből áll. Mindkét aggregát 1.6 literes és 120 lóerőt teljesít egy ötfokozatú manuális, vagy 6 fokozatú automata-váltón keresztűl továbbítva a 156, vagy 320 Nm-es nyomatékot az első, vagy mind a négy kerékre.
H/Sz/M (mm): 4175/1775/1610, tengelytáv (mm): 2500. Szabad hasmagasság (mm): 185, csomagtér (liter): 375/710
A belépő modell csupán 1075 kg-ot nyom a mérlegen, míg a legjobban felszerelt verzió is 13 mázsa alatti könnyű súllyal büszkélkedhet. Az Allgrip 4x4 technologiájú nyomatékátviteli rendszer auto, sport, snow és lock, azaz zárt differenciál műves üzemmódban használható, ezáltal a mostoha útviszonyokat sem kell messzire elkerülnie a leendő tulajdonosoknak. További újdonságok a LED-es fényszórók, a multi-információs érntőkijelző és a követési távolság-figyelő rendszer, melyek által olyan modellekkel kívánja felvenni a versenyt, mint például a Dacia Duster és a Nissan Qashqai.