Honda
Az 5,8 km hosszú, nagy sebességű sikánjairól és nehéz kanyarjairól ismert Suzuka Circuit egy szabálytalan nyolcast ír le, érdekessége, hogy utolsó, 1,2 km-es szakasza átfut a 14. kanyar alatt. Kis tömegű alkatrészeivel, valamint továbbfejlesztett felfüggesztésével és kormányzásával a „lecsupaszított”, pályahasználatra optimalizált Civic Type R Limited Editionből a végsőkig kitolta az elsőkerék-hajtású konstrukció határait, amit az is bizonyít, hogy a világ talán legnehezebb versenypályáján bizonyult a legfürgébbnek.
A Suzuka Circuit sokak szerint az F1 legizgalmasabb állomása, nem mellesleg 1962 óta a Honda járműveinek és erőforrásainak fontos teszthelyszíne. Építését a vállalat alapítója és egykori elnök-vezérigazgatója, Soichiro Honda irányította, itt hangzott el híres mondata is: „Egy automobil nem fejleszthető anélkül, hogy próbára ne tennénk versenypályán.”
A pályacsúcsot felállító, kísérleti kocsiként használt Type R Limited Edition 2020 februárjában nyerte el végleges formáját. Műszaki jellemzői megegyeznek a sorozatgyártású változatéval, a fejlesztők nem hajtottak végre módosításokat és teljesítményét sem fokozták. A Type R Limited Edition értékesítése napjainkban kezdődött meg Európában.
A Civic Type R Limited Edition modellből csupán 100-at értékesít a márka Európában, és természetesen mindegyik a kimagasló menetteljesítményekkel büszkélkedő Civic Type R alapjaira épül. A pályahasználatra optimalizált, testvéreinél kb. 10 kg-mal könnyebb újonc 20”-os, kovácsolt BBS könnyűfém kereken, illetve nagy tapadású Michelin Cup 2 abroncsokon gördül, s természetesen közúton is egyedülálló teljesítményt nyújt.