kampány
A Nissan United struktúra keretein belül a TBWA & Digitas LBI ügynökség által készített reklámfilmben a hétköznapi életet élő főszereplő egyre kényszeresebben figyel egy jelenlétével lassan az egész életére rátelepedő fehér Qashqai-t, azt üzenve ezzel a nézőknek, hogy a Qashqai jelenti a legjobb választást. A reklámfilm záróképén egy különleges, N-Vision kivitelű Qashqai látható, melyet a Qashqai-t egy lépéssel versenytársai elé helyező 360 fokos parkolókamera-rendszerrel is felszereltek.
A Royal Blood brit indie rock együttes zenéjét használó reklámfilm egyben egy merész, új látványvilágot, életérzést és hangnemet is közvetít. A játékosan provokatív hangvétel előrelépést jelent a Nissan korábbi, az érzelmi megközelítés helyett inkább a funkcionalitásra összpontosító hirdetéseihez képest.
A reklámfilm záró mondata – „ha megelégszik a második legjobbal, kételyei is megmaradnak” – szintén azt húzza alá, hogy a Qashqai az eredeti, etalonnak számító autó a kategóriájában, megerősítve ezzel a jövőbeni vásárlókat abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák.
A Qashqai „Never Second Best” („Sohasem lesz második”) mottójú reklámkoncepciója része annak az átfogó online és offline kampánystratégiának, melyet digitális, közösségi médiára épülő, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati hirdetési csatornákon keresztül valósítanak meg.