eredmény

A SEAT először értékesített több mint 200.000 autót az év első négyhónapos időszakában

2019.05.14.

A SEAT értékesítés világméretekben  7%-kal emelkedett 2019 januárjától áprilisig az előző év azonos időszakához képest. A  SEAT az év első négy hónapjában, most első alkalommal értékesített több mint 200 000 autót, ami most 202 600 darabot ért el. Tavaly januártól áprilisig a márka 189 300 autót szállított ki, ami az idei évig az addigi legjobb eredménye volt.

A SEAT  idén áprilisban 51 000 járművet értékesített, ami 1,8%-kal jobb, mint a 2018-as eredmény volt. Ugyancsak ez  volt az eddigi  legjobb  áprilisi hónap, meghaladva a tavaly áprilisban elért 50 100 darabos mennyiséget.

Az új CUPRA* márka értékesítése továbbra is rekordokat dönt. Az év első négy hónapjában a CUPRA 7 900 autót értékesített, ami 82,3%-kal több, mint amennyi 2018 azonos időszakában volt (* Megjegyzés: ezeket a számokat a  SEAT teljes értékesítési adatai tartalmazzák).

A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, valamint a  CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths aláhúzta,  hogy „az év első négy hónapjában erős növekedést mutattunk egy kihívást jelentő gazdasági környezetben,  és növeltük piaci részesedésünket, különösen a főbb európai országokban. Biztosak vagyunk abban, hogy ezt a pozitív tendenciát az év hátralévő részében is megőrizzük, köszönhetően szabadidő autós (SUV) kínálatunknak, amelyik világméretekben ma már az értékesítés  több,  mint 40%-át teszi ki. A nemrégen piacra került  CUPRA Ateca, valamint a Leon CUPRA kiváló teljesítményével a CUPRA márka is jelentős mértékben járult hozzá  sikereinkhez.”

2019 első négy hónapjában Németország, Algéria és az Egyesült Királyság volt az a három ország, amelyek az értékesítési mennyiségben a legnagyobb növekedést hozták az előző év azonos időszakával összehasonlítva.  Ebben az időszakban ismét Spanyolország volt a SEAT legfőbb piaca, ahol az értékesítés 4,2%-kal emelkedett, és elérte a 40 900 eladott  gépkocsit.  A SEAT Spanyolországban piacvezető márka, és a Leon a legnagyobb darabszámban értékesített modell.  Spanyolországot Németország (40 100 eladott gépkocsi; + 13,4%)  és az Egyesült Királyság (25 500 gépkocsi; + 7,6%) követte, míg  Franciaország és Olaszország továbbra is a SEAT növekedési stratégiájának  két kulcsfontosságú országa Európában. E két országban az eredmények kétszámjegyű növekedést mutattak: Franciaországban 11 400 (+ 14,6%), illetve  Olaszországban 9 600 darab (+ 14,4%) értékesített gépkocsival.

A SEAT értékesítés nőtt  Ausztriában (8 000 gépkocsi; + 2,5%), Svájcban (4 600; + 13,9%), Hollandiában  (4 100; + 22,3%), Svédországban  (2700; + 14,1%) és Dániában  (2200; +28,4 %), valamint Algériában is, ahol a piac  továbbra is erősen emelkedő tendenciát mutat közel 12 000  gépkocsi kiszállításával  (11 900; + 18,7%).

Javuló pénzügyi eredmények

Az értékesítés növekedése és a nagyobb haszonnal értékesített gépkocsik pozitív hatása 2019 első negyedévében is hozzájárultak a SEAT üzemi eredményének növekedéséhez, ami 89 millió eurós rekord nagyságú értékre nőtt, és 5,5%-kal magasabb, mint a 2018-as időszak azonos időszakának eredménye, a 85 millió euró volt. Mindezen túl  a SEAT forgalma 2019 januárja és márciusa között  most először lépte át 3 milliárd eurót (3,053 milliárd), ami 9,7%-kal magasabb összeg, mint az tavaly első három hónapjában  volt (2,782 milliárd euró).

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.10
Nem csak nálunk, Ausztriában is lopják a közlekedési táblákat.   ..
2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....