A SEAT a márka főbb piacain megtartotta nagyon magas növekedési mutatóit. Januárban és februárban Spanyolországban regisztrálták a legtöbb kiszállítást, így az itt értékesített 17 800 gépkocsival 18,1 %-os növekedést tudtak elérni. A második legjobb eredményt hozó Németország 15 %-os növekedése 13 700 gépkocsi értékesítését eredményezte. További kimagaslóan jó piacokat jelentenek Svájc (2 100 értékesített gépkocsi, 26,8 %-os emelkedés), Franciaország (4 300 gépkocsi, +26,8 %), Ausztria (3 500, +18.5%), az Egyesült Királyság (6 500, +17.2%) és Olaszország (3 700, +12.1%).
A SEAT Európán kívül is hasonlóan erős növekedést mutatott. Algéria továbbra is a márka negyedik legnagyobb piaca volt az év elején értékesített 4 700 gépkocsival, míg Izraelben 34,9 %-kal nőttek az eladások, és elérték a 2 100 darabos mennyiséget.
A SEAT értékesítésekért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths az eredményekkel kapcsolatban kiemelte, hogy „az esztendő első két hónapjában kiemelkedő növekedést tapasztaltunk az értékesítésben. Mi vagyunk az egyik leggyorsabban bővülő márka az iparágban, és növeljük piaci részesedésünket a stratégiai piacokon.” Wayne Griffiths hozzátette, hogy „a SEAT Arona valamint a Leon, az Ibiza és az Ateca is nagy népszerűségnek örvend a piacokon. Mindezen túl az új CUPRA márka bevezetése kedvező hatással lesz a jövőben új ügyfelek meghóditására.”