W-series
Kalle Rovanperä főleg a sötétben rendezett utolsó két gyorsaságin volt kiemelkedő: előttük 1,2 másodperccel állt az élen Elfyn Evans előtt, utánuk viszont 8,3 másodpercre nőtt az előnye csapattársa előtt. A fiatal versenyző rövid ideig már pénteken is állt az élen, de szombaton újra megkaparintotta az első helyet, és utána már nem is engedte ki a kezéből.
„Tudtam, amikor időt vesztettünk a délutáni első gyorsaságin, hogy az utolsó kettőn vissza kell vágnunk. Mindig 100 százalékosan kell koncentrálni, de az utolsó kettőn ez nálam szerintem 105 vagy 110 százalék volt. Igazán nehezek voltak a körülmények, örülök, hogy nem követtem el hibát egyiken sem. Holnap még nagyot kell küzdenünk majd a győzelemért!” – nyilatkozta Rovanperä.
Evans kettőt nyert meg a szombati hat gyorsaságiból, eggyel kevesebbet, mint a vezető helyen álló csapattársa. A walesi nap végén nagyon megijesztette a szurkolóit, amikor az utolsó gyorsasági céljában kicsúszott, és a hófalon áthajtva nekikoccant egy lámpatartó állványnak, aztán az utolsó métereket a beíróig az úttal párhuzamosan, egy parkolóban tette meg. Végül a Toyota sérülés nélkül megúszta az esetet, és nem is ragadt be a hófalba.
Monte Carlo után ismét Thierry Neuville-nek kell megmenteni a Hyundai becsületét, miután a csapattársai különböző okokból hátra estek. A pénteket még az élen záró belga akkor vesztette el a vezetést, amikor reggel túlcsúszott egy kereszteződésen, és 10 másodpercet vesztett, de utána sem tudta Rovanperä tempóját tartani. Volt negyedik is, de aztán Esapekka Lappit megelőzve visszakapaszkodott a dobogóra, viszont a győzelemre már kicsi az esélye, mivel 21,7 másodpercre van az első helytől.
A toyotás Lappi a gyors, széles pályákon rendre időt vesztett a csapattársaihoz képest, egyébként jól vezetett és nem követett el hibákat. A negyedik számú toyotás, Kacuta Takamoto áll az ötödik helyen, köszönhetően annak, hogy Oliver Solberg autójában elromlott a gázpedál, ami 90 másodperces hátrányt jelentett a norvégnak az utolsó gyorsaságin, de ehhez jött még 160 másodperc büntetés azért, mert késett a rajtból.
A legjobb fordos a hatodik helyen álló Gus Greensmith, aki két helyet jött előre az utolsó gyorsaságin Solberg hibájának és Adrien Fourmaux műszaki hibájának köszönhetően. A francia Fordjában a motor hibásodott meg, ami 5 perc hátrányt jelentett neki. Hasonlóan járt a harmadik fordos, Craig Breen is, aki a tegnapi kicsúszását követően visszaállt a versenybe, egy szakaszgyőzelmet is szerzett, de aztán alatta is megállt a Puma.
Vasárnap kétszer két gyorsaságit teljesít a mezőny, az össztáv mindössze 56,8 km lesz.
Az állás a második nap után:
1. Kalle Rovanperä/Jonne Halttunen (Toyota GR YARIS Rally1) 1h45m26.7s
2. Elfyn Evans/Scott Martin (Toyota GR YARIS Rally1) +8.3s
3. Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) +21.7s
4. Esapekka Lappi/Janne Ferm (Toyota GR YARIS Rally1) +25.9s
5. Takamoto Katsuta/Aaron Johnston (Toyota GR YARIS Rally1) +1m44.8s
6. Gus Greensmith/Jonas Andersson (Ford Puma Rally1) +2m48.1s
7. Oliver Solberg/Elliott Edmondson (Hyundai i20 N Rally1) +5m19.9s
8. Andreas Mikkelsen/Torstein Eriksen (Škoda Fabia Rally2 evo) +5m33.5s
9. Ole Christian Veiby/Stig Rune Skjærmoen (Volkswagen Polo GTI R5) +5m44.4s
10. Nikolay Gryazin/Konstantin Aleksandrov (Škoda Fabia Rally2 evo) +6m04.1s