Lakókocsi
A Polydrop nem egy közönséges lakókocsi. Különlegessége kivételes aerodinamikai tulajdonságaiban, illetve a "rezsicsökkentő" technológiák alkalmazásában rejlik. A tervezők az energiatakarékosságot és az energiafelhasználás hatékonyságát tűzték ki elsődleges célul maguk elé.
Tervezésekor már a következő, villanyautós generáció igényeit is figyelembe vették. A gyártó cég, a Teardrop Camper Trailer közleményében úgy fogalmazott: "Ez lehet a tökéletes kiegészítő az ön Cybertruck-jához."
A Teardrop lakókocsik nevüket speciális alakjukról kapták. A koreai Kyung-Hyun és Jie-Un azonban ezúttal a korábbiaktól eltérő koncepciójú utánfutót készítettek, amely formavilágával és technológiájával tökéletesen illeszkedik majd a Tesla Cybertruck elektromos pickuphoz.
A Polydrop - ahogy a neve is sugallja - egy sokszögű lakókocsi, amely formavilágát illetően hasonlít a Tesla hamarosan megjelenő, teljesen elektromos teherautójára.
Aki azt gondolná, hogy a Polydropot a Tesláról másolták, téved, mivel ennek a geometrikus lakókocsinak az első prototípusa 2017-ben jelent meg, és mindössze 308 kg-ot nyomott. Egy évig egy Jiyna nevű kisautó vontatmányaként tesztelték.
A Polydrop meglehetősen kompakt: 4,14 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,9 méter magas, tetőcsomagtartóval és napellenzővel is rendelkezik. Hasmagassága 0,4 méter.
Az alumínium vázra épített Polydrop könnyű és rozsdaálló. A P17 Essential alapmodell tömege 372-499 kg, az extra tartozékoktól függően.
Szigetelt kabinjába sirályszárnyú ajtókon lehet belépni, belsejében meleg fényű a világítás, a jobb szellőzés érdekében pedig rovarhálós tetőablak is felszerelhető rá.
Az „okos” tervezésnek köszönhetően rengeteg tárhellyel rendelkezik kívül és belül. Hátlapja kihajtható konyhát rejt.
A Polydropra - változattól függően - tetőtéri napelemek is szerelhetők, megnövelve az 1,2 kWh-s LiFePO4 akkumulátor teljesítményét.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!