márkakereskedés
A díjat Párizsban adták át, exkluzív környezetben, gálaest keretében, ahol a kivételes helyzetben lévő kereskedőknek bemutatták a Renault jövőbeni termékkínálatát, olyan típusokat is láthattak, amelyek a nagyközönség számára még titkosak.
– Különböző minőségi és mennyiségi kritériumok alapján minden évben, a világ összes országában, ahol Renault-t forgalmaznak, kiválasztják a legjobb kereskedéseket – mondta Wachtler Tamás, a Renault Hungária ügyvezető igazgatója. 2015-ben a Baumgartner Autószalon lett az év autókereskedője hazánkban, vagyis megkapta a Dealer of the Year kitüntetést.
Ez nagyon magas szintű elismerés a Renault világában, ezért aztán elegáns gála keretében adják át, és aki megkapja, abba a kivételes helyzetbe kerül, hogy elsőként láthatja a jövőbeli termékkínálatot, és egy kicsit beleláthat a márka jövőjébe.
Összeszokottság, csapatmunka, összehangolt gépezet – ez kell a sikerhez az autókereskedésben ugyanúgy, mint az autósportban. S ezt a legjobban Baumgartner Antal tudja, hiszen ha valaki, ő aztán mindkét területen járatos, mindkettőt jól ismeri. Így azután azt is tudja, hogy a jó csapaton nem szabad változtatni, így vannak kollégái, akikkel már huszonöt éve dolgozik együtt, és továbbiak, akik tíz-tizenöt éve hűségesek hozzá.
Fontos, hogy a gépezet tökéletes összhangban működjön, ezért folyamatosan képezni kell a kollégákat. Ma már mindenki tájékozódik az interneten, mielőtt bejön a kereskedésbe, mire velünk találkozik, addigra már jó rálátása van a modellekre, a felszereltségre. Manapság a vevő előre körbejárja a lehetőségeit, úgyhogy már első alkalommal meghozza a döntést. Ezért lényeges a kiszolgálás – mondta Baumgartner Antal.