Range Rover Sport SV
Az SUV-k kategóriájában az új Range Rover Sport SV ott van a valaha volt legkiemelkedőbb modellek között és a most debütáló 'Edition Two'-nak köszönhetően még szembeötlőbb lesz az autó különlegessége.
Egyébként a második kiadás szinte egy az egyben megegyezik az elsővel, csak olyan extra variációs lehetőségeket tartogat a vásárlók számára, a kinézetét illetően, amikkel tovább bővülnek testreszabási opcióink. Tehát míg az 'Edition One' csak három festési opcióval rendelkezik - matt bronz, fémezüst és obszidiánfekete - addig az új 'Edition Two' 4 további alternatívával bővíti a festékpalettát: 'Blue Nebula Matt', 'Marl Grey Gloss', 'Sunrise Copper Satin' és 'Ligurian Black Gloss' fantázianévre hallgató színekkel.
Mind a négy új festés saját karakterisztikákkal rendelkezik. A 'Blue Nebula Matte'-ot szatén szénszálas csomaggal egészítenek ki, festett szénszálas motorháztetővel, és 23 hüvelykes, feketére festett felnikkel. Az üléseken pedig ébenfa színű Windsor-bőr borítást találunk.
A 'Marl Grey Gloss' színezés fényes karbonszálas külső elemeket kap, 23 hüvelykes, fényes karbon felnikkel és 'sunrise copper' árnyalatú féknyergekkel rendelkezik. A bőr belső pedig rózsafa és ébenfa színekben pompázik.
A harmadik opciónál fényes 'sunrise copper' bevonatot kapunk majd, csillogó karbonszálas külső elemekkel és pirosra festett féknyergekkel. A belső teret pedig ismét Windsor-bőr díszíti ébenfa színben. A 'Ligurian Black Gloss' festés különlegességét a motorháztetőn található szatén szénszálas elemek adják, újfent 23 hüvelykes csiszolt karbon felnikkel, sárga féknyergekkel, és ébenfa belsővel kombinálva a Range Rover "ultraszövetet" alkalmazó kárpitozását.
Tekintettel a Range Rover Sport zászlóshajóként elfoglalt pozíciójára, feltételezhető, hogy az SV Edition Two vásárlóinak többsége a gigantikus 23 hüvelykes könnyűfém felniket választja majd, de a cég 22 hüvelykes gyémántvágású alternatívát is kínál, szaténszürke kontraszttal. Az Edition Two egyébként több féle féknyereg-színnel is rendelhető és a tető festése is lehet ugyanolyan, mint a teljes karosszéria. Az ülések hátulját is lehet az autó külsejével megegyező színnel kérni, és az Edition One-hoz hasonlóan a hangszórók is az ülésekbe lettek beszerelve, amit a márka 'Body and Soul Seats' technológiának nevezett el.
Az Edition Two-t ugyanaz a 4,4 literes dupla turbós, 626 lóerőre képes V8-as hajtja, mint az első generációt. Az új modell viszont sokkal stabilabb lett az éles kanyarokban, az új MIchelin Pilot Sport 5 S gumiabroncsoknak köszönhetően.
Az árazást tekintve még nem tudunk biztosat mondani, mert a Range Rover nem közölt semmiféle információt ezzel kapcsolatosan, de az Edition One nagyjából 80 millió forintos árcéduláját alapul véve, biztosan több lesz néhány millióval az induló ára az autónak.