Prius
Két évtizedes autóipari mérföldkőnek számít a Prius, de a modellben még mindig vannak tartalékok – legalábbis ezt sugallja a Toyota különleges tuning-kooperációs projektje, az Ambivalent RD. A menetdinamikai adottságok fejlesztésére szakosodott Toyota Racing Development (TRD) és a Toyota modellek optikai módosításának szakértője, a Modellista előzmények nélküli együttműködésbe fogott, amelynek végeredményét a 2020. évi Tokiói Autószalonon mutatták meg a világnak.
A közös beavatkozás alanyául az autógyártó egyik legfejlettebb technológiájú típusát, a Prius plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt változatát választották. A TRD legjobb aerodinamikai szakértelmét bevetve küszöbtoldatokkal, módosított (és függőlegesen állítható pozíciójú) első köténnyel és funkcionális hátsó diffúzorral szerelte fel az autót – így a hajtáslánc teljesítményének növelése nélkül is sokkal jobb menetdinamikai adottságokra tesz szert a modell. A szemmel jól látható futóműültetés, valamint a nagyobb kerekek (és az öblükben potenciálisan elférő, feljavított fékrendszer) szintén a vezethetőség javítását szolgálják.
Miután a funkcionális módosítások megtörténtek, a projektet átadták a Modellistának. Itt a szokásosnál is merészebben bántak az öntöltő elektromos modellel. A hátsó szélvédőt a tetőlemezből kiinduló, az autó középvonalában futó piros fénylemez osztja ketté: a halak hátúszójára emlékeztető idom eséllyel pályázhatna a világ legjobban látható harmadik féklámpája címre.