Peugeot
Szerző: Horváth Miklós
A Peugeot esetében a tenisz szponzoráció nemcsak kiemelt fontosságú, de immár hagyomány is, mivel idén ünnepli a márka és a Roland Garros tenisztorna 30 éve indult együttműködésük kezdetét. Az említett jubileum apropójából és Djokovics nemzetközi népszerűsége kapcsán – különösen a világ első számú autópiacán, Kínában megszerzett hírneve miatt – döntött úgy a Peugeot, hogy szövetségre lép a teniszezővel.
A 2003-ban indult pályafutása óta négyszeres Australian Open győztes, negyvenegy egyéni győzelmet aratott és tizenhatszoros Masters 1000 tornagyőztes a következőket nyilatkozta: „Nagy öröm számomra, hogy egy világhírű, kétszáz éves gyártási múltra visszatekintő francia autómárkát képviselhetek. A PEUGEOT az én szememben a francia eleganciát, a kifinomultságot és egyfajta életművészetet testesít meg”.
A Novak Djokoviccsal aláírt, három évre szóló együttműködés értelmében a márka valamennyi tevékenységgel kapcsolatban, valamennyi kommunikációs felületen, a világ bármely országában népszerűsítheti magát a teniszező fényképével. A PEUGEOT márka logója a teniszező sportruházatán is megjelenik majd.