Nissan
Az IVT rendszerben egy módosított Nissan LEAF-et használnak, mely az elkészült járműveket önműködően húzza egy utánfutón a gyár kijelölt rakodóállomásai között.
Ellentétben az alkatrészek szállításához használt hagyományos, irányított járműveket alkalmazó rendszerekkel, melyek esetében síneket kell telepíteni vagy nagy mennyiségű mágneses szalag használata szükséges, itt nincs szükség különleges infrastruktúrára az üzemeltetéshez. A vontatóautón kamerák és lézeres szkennerek találhatóak, ezek érzékelik a sávjelzéseket, padkákat és lehetséges akadályokat vagy veszélyeket a jármű körül. Ezeket az információkat a vontatóautó összeveti a térképadatokkal, kiszámítja saját helyzetét, majd önállóan kiszámítja a célállomásra vezető utat. A vontatóautó betartja a gyár területén érvényes sebességhatárokat, megáll, ha akadályt vagy veszélyt érzékel maga előtt, és amint úgy észleli, hogy tiszta az út előtte, folytatja útját.
A vontatás útvonala egyszerűen módosítható, hogy az megfeleljen a gyártási folyamatokat és a járműszállítást érintő változásoknak. A vezető nélküli vontatóautók egy központi forgalomvezérlő rendszerhez kapcsolódnak, mely felügyeli az egyes járművek helyzetét, haladási sebességét, fennmaradó akkumulátorkapacitását és üzemállapotát. Ha egy kereszteződésnél két vezető nélküli jármű találkozik, a vezérlőrendszer algoritmusa meghatározza, hogy melyik jármű kapjon elsőbbséget, illetve vészhelyzet esetén a rendszer távolról meg is állíthatja a járműveket.