karosszéria
A tanúsított karosszériajavító műhelyek hálózata 2018-ban is tovább növekszik, a kitűzött célok szerint az ilyen szakműhelyek száma meghaladja majd az ezret. A tanúsítás könnyebb hozzáférést tesz lehetővé az optimális, gyári technológiájú javításokhoz, ami megnyugtató az autótulajdonosoknak, és egyben minimalizálja a biztosítók költségkockázatát is. Magyarországon jelenleg 8 tanúsított műhely található.
A Nissan szigorú követelményeket támasztó tanúsítási programjának célja a minőségbiztosítás, ami a javítási munkafolyamat optimalizálását célzó összesen 122, rendszeresen auditált szabvány alkalmazásán alapul. A magas színvonal fenntartása érdekében a Nissan részletes programot dolgozott ki a karosszériajavító műhelyek fejlesztésére, saját korábbi, iparági körökben jól ismert teljesítményjavító programjainak tapasztalataira támaszkodva. Az egyes tanúsított karosszériajavító műhelyek státusza a szabványoknak való megfeleléstől, egyes javítási technológiák alkalmazásától, illetve a szakértelmi szinttől függ.
A Nissan 2012-ben indította el tanúsítási programját, hogy biztosítani tudja bármely Nissan gépjármű biztonságát és integritását egy esetleges baleset vagy az autó bármely más okból bekövetkező sérülése esetén. A tanúsított javítóműhely-hálózat bővítése iránti elkötelezettségével a Nissan még könnyebben hozzáférhető, gyári technológiájú karosszériajavításokat, állandó elégedettséget és minőségi színvonalat kínál ügyfeleinek a hálózaton belül elvégzett javítási munkák során. Mindez egyben annak esélyét is növeli, hogy az ügyfél meglévő biztosítási kötvénye meghosszabbítása mellett döntsön, ha eljön az ideje.
Jean-Christophe Mercier, a Nissan Europe szervizszolgáltatásokért felelős alelnöke elmondta: „Érdekeltté tesszük a karambolos és egyéb karosszériasérült autók szervizpiacának legfontosabb szereplőit abban, hogy a Nissan európai hálózatán belül maradva végezzék el a szükséges javítási munkákat, ami hozzájárul ahhoz, hogy meg tudjunk felelni gondokoskodási kötelezettségünknek minden egyes forgalomban lévő Nissan gépjárművel szemben.”
Jean-Christophe megjegyezte: „Úgy gondoljuk, hogy a gazdasági totálkár megállapításának kiküszöbölésére műszaki felkészültség, szakértelem, illetve a költségek kézben tartása terén senki nem lehet jobb pozícióban, mint az adott autó gyártója. Ez komoly előnyt jelent az autótulajdonosoknak és a Nissan hálózatát használó biztosítótársaságoknak is. Biztosak vagyunk abban, hogy jelenleg minden szempontból a Nissan európai hálózata jelenti az optimális megoldást az autójavító ipar és ügyfelei számára is.”