Nissan
„A Nissan tevékenységét eddig is az innováció és izgalom fémjelezte, az UEFA partnereként pedig szeretnénk az UEFA Bajnokok Ligáját is még izgalmasabbá tenni" mondta Roel de Vries, a Nissan alelnöke és globális marketingért és kommunikációért felelős vezetője. „Az Európa legrangosabbjának számító futballbajnokság fontos platform a Nissan számára, amelyen keresztül megmutathatjuk rajongóinknak mind az autóink, mind a labdarúgás által nyújtott izgalmakat, amelyekben az a közös, hogy mindkettőt különleges, foglalkozásuk iránt szenvedélyesen elkötelezett embereknek köszönhetjük."
Hivatalos partnerként a Nissan a mérkőzésekre, a mérkőzések előtti edzésekre, a különböző tartalmakra, médiaanyagokra, vendéglátásra, eseményekre, valamint a döntőre vonatkozó kiterjedt jogokat kap.
A megállapodással kapcsolatban Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója a következőket mondta el: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Nissant az UEFA Bajnokok Ligájának hivatalos partnerei között tudhatjuk a következő évadtól. A Nissan valóban élen járó világvállalat és az egyik legnagyobb autóipari cégcsoport. Úgy gondoljuk, hogy partnerségünk a világ minden piacára elhozza majd az innováció élményét, és arról is meg vagyunk győződve, hogy az UEFA Bajnokok Ligája által biztosított megjelenési lehetőségek további sikereket biztosítanak a jövőben Nissan számára."
De Vries szerint az UEFABajnokok Ligáját szezononként összesen 4 milliárdan követik a televízióban, így a most kötött megállapodás a Nissant is új közönségekhez juttathatja, és az európai mérkőzéssorozat ideje alatt a márkát folyamatosan az érdeklődés homlokterében tarthatja.
„Az európai növekedés nagyon fontos a Nissan számára, és úgy érezzük, az UEFA megfelelő partner azon üzleti célunk elérésében, hogy 2016-ra mi legyünk az első számú ázsiai autógyártó Európában. Izgatottan várjuk, hogy augusztus 12-én Cardiffban kezdetét vegye az UEFA-szuperkupa idei szezonja" mondta Bastien Schupp, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke.
Az UEFA Bajnokok Ligája újabb példája a Nissan izgalmas sportok iránti elkötelezettségének, amelynek jegyében a márka már eddig is számos sportesemény és csapat - többek között a 2016-os riói nyári olimpiai játékok, a brit és mexikói olimpiai csapat, az Afrikai Nemzetek Bajnoksága, az NCAA amerikaifutball-tagozata, a Heisman-trófea, a Kanadai Futball Liga vagy épp a köztudottan focirajongó Usain Bolt GT-R-nagykövet - büszke támogatója.