WTCC
Időmérő: Q1 A 18 versenyző célja, hogy bekerüljön az időmérő második szakaszába, ahol eldől mind a két futam rajtsorrendje. Michelisz, akárcsak a többiek, azonnal kiment a pályára, majd egy 1:39.006-os idővel bebiztosította magát a Q2-be. A plusz súlyt nem cipelő Ladák remekeltek, akár csak a 60 kg-ot cipelő francia márka csapata, bár Mullernek nem lettek jók a beállításai és csak a 12. helyen jutott tovább. Meglepetésre nem került be az olasz Tarquini és a holland Tom Coronel, ez utóbbinak leszakadt a padlólemeze, akinek a csapata az utóbbi időkben nem remekel.
Q2 Ez a szakasz már csak 10 perces, ahol a bejutott 12 versenyző között eldől mind a két futam rajtsorrendje. 5 Citroënen, 3 Chevy, 2 Lada és 2 Honda jutott be. Végül úgy alakult a helyzet, hogy Michelisz a nyolcadik helyről visszacsúszott a 10. helyre mivel az angol Chilton jobb időt futott, mert csapata nem látta a kijelzőn az időt és nem a megfelelő utasítást kapta. A legjobb öt közé csak a Citroënen pilótái jutottak be, meglepetésre a marokkói Bennani volt a leggyorsabb. Az eredmény azt jelenti a magyar pilóta számára, hogy az első futamon a 10. helyről és a másodikon viszont a pole pozícióból indulhat.
Q3 A világbajnok, argentin Lopez nyerte meg csapattársai – Loeb és Muller – előtt. Meglepetésre a marokkói Bennani hozta be a privát Citroent a negyedik helyre a kínai Ma előtt.
1. futam Michelisz Norbert a 10. helyről rajtolhatott az első futamon Az olasz Gabrielle Tarquinit hozott büntetése miatt, 5 helyre hátrébb sorolták. Az angol Rob Huff autójának szélvédő vastagsága nem felelt meg, emiatt elvették az összes idejét, így a sor végéről kell elindulnia. A hazai versenyző nem állt meg a súlymérésnél, emiatt törölték az idejét
Rajt: Lopez-Loeb, Muller-Ma az első négy helyen. Catsburg, LaPierre és Coronel hatalmasat ütköztek, de olyan helyen, amitől folytatódott tovább a verseny. Muller és a kínai Ma egymásnak mentek, Michelisz feljött a 8. helyre.
Nem tudni, ki indította el a folyamatot, de a 10-es kanyarban Monteiro-Chilton-Muller-Valente összeütközött, a fiatal francia Chevis nekisodródott Michelisznek, aki nem tudta elkerülni az ütközést vele és elsodorta a Honda bal elejét. Michelisznek be kellett jönnie a bokszba, akárcsak Mullernek. Valente feladta a versenyt. Be kellett küldeni a biztonsági autót, amely két kör után jött ki.
Leintés: Lopez, Loeb, Ma, Bennani, Tarquini, Huff, Monteiro, Daste, Demoustier, Sritrai. Lopez ezzel másodjára is világbajnok.
Michelisz visszacsúszott a hatodik helyre, hiszen nem szerzett pontot, és márkatársa, az olasz Tarquini megelőzte.
2. futam: Michelisz Norbert a rajtrácson, a pole pozícióból indulhat a második futamon. 85%-os az autó a csapatvezető elmondása szerint. Másodjára indulhat ebben az évben a pole pozícióból a második futamon. (A japán versenyhétvégén megnyerte a Q3-t, akkor az első futamon indult az első rajtkockából.)
Viszont nem sikerült rendbe hozni: Valente, Catsburg – a Lada bukókerete sérült meg – és Lapierre autóját. Loeb hátránya 20 pontra csökkent Mullerel szemben, így a második hely még nem eldöntött a két francia között.
Rajt: Michelisz beragadt, de visszavette a helyét Monteirotól. Chilton maradt a harmadik helyen. A citroenesek házi bajnokságot rendeztek Loeb, Ma Lopez ahol, Muller húzta a rövidebbet, hiszen kiesett, mert összeütközött Bennanival.
3. kör: Tarquini megelőzte Huffot, Micheliszt megelőzte márkatársa Monteiro. Chilton megérkezett Michelisz mögé, akinek az autója ugye nem volt 100%-os
4. kör: Micheliszt megbüntették, boksz utca áthajtás, de visszament, hiszen még pontokat próbál szerezni mind az összetettben, mind pedig a privát értékelésben. Sajnos nem sikerült.
Leintés: Monteiro, Loeb, Ma, Lopez – az autókat a rajtrácson állították le.
Michelisz Norbert nem szerzett pontot ezen a hétvégén, összetettben visszacsúszott a hetedik helyre és a privát értékelésben is 7 pontra csökkent az előnye a marokkói Bennanival szemben. A sorozat utolsó állomása Katar lesz, ahol november 26-27-én rendezik meg a záró futamot.