Pekingi Autószalon
A Pekingi Autószalonon mutatta be a Porsche a Cayman ráncfelvarráson átesett változatát, amely ezentúl Cayman 718 névre hallgat. A legfontosabb különbség elődjéhez képest nem az új lámpák és lökhárítók bevezetése volt, hanem az, hogy a hathengeres szívó bokszermotorokat kisebb lökettérfogatú négyhengeres turbós bokszermotorok váltották fel.
Az középmotoros kupé alapváltozatát egy kétliteres, 300 lóerős motor hajtja 380 Nm nyomatékkal, a sportosabb S kivitel pedig egy 2,5 literes, 350 lóerős motort kapott 420 Nm-rel. Előbbi 4,7, utóbbi 4,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebesség 275, illetve 285 km/h. Váltóból hatfokozatú kézi és hétfokozatú PDK van.
A motorcsere mellett a Porsche a futóművet is áthangolta, feszesebb rugókat és kanyarstabilizátorokat építettek be, és módosított lengéscsillapítókat, valamint erősebb tárcsafékeket elöl 330, hátul 299 mm átmérővel. A kormányzás is 10 százalékkal közvetlenebb áttételezésű lett, a hátsó kerekek szélessége fél collal nőtt, a gumik is új típusúak.
Belül lecserélték a légbeömlőket, a kormány már a 918-aséra hasonlít, és szériafelszerelés lett a Porsche Communication Management (PCM) rendszer, felárért applikációkat, navigációs rendszert, Porsche Car Connect, és Apple CarPlay rendszereket, valamint USB-csatlakozót lehet rendelni. Európában szeptember végén indul az értékesítés.