Renault
A nemzetközi formatervező csapat által tervezett Kwid az első Renault tanulmány, amelyet Európán kívül lepleztek le. Az Új-Delhi Autószalonon debütált a 3,6 méter hosszú, viszont közel két méter széles miniautó, amelyet emelt futóművel, műanyag védőelemekkel és hatalmas kerekekkel láttak el. Hiába azonban a terepjárós külső, ha a kocsi csak elsőkerék-meghajtású, így inkább a város lehet a fő terepe. Motorja a szériagyártású Renault-kból ismert 1,2 literes turbó, amelyet hatfokozatú duplakuplungos váltóhoz társítottak. A Renault sajtóközleménye szerint könnyen át lehetne alakítani elektromos hajtásúra is.
A Kwid különlegessége, hogy a három első ülése van, amelyek egymás mellett helyezkedik el, a vezetőé a középső hely. Hátul is van két ülés, így valódi ötszemélyes a kocsi. A kabint a madárfészkek inspirálták, hasonlóan a Pekingi Olimpia emblematikus stadionjához. A műszerfalon a legfontosabb funkciókat egy érintőképernyőn keresztül lehet elérni, az automata váltót is érintős gombokkal lehet kezelni, amelyek a kormány mellett helyezkednek el. Nemcsak az üléseket és az ablakokat, de magát az ajtókat is villanymotorok mozgatják. A hátsó légkondicionálót az első ülések háttámlájába épített panellel lehet irányítani.
Az érintőképernyőn kívül egy táblagépet is beépítettek a műszerfalba, amely arra szolgál, hogy a tetőbe épített drónt irányítsák vele. A négypropelleres távirányítós helikoptert arra szánták a szervezők, hogy felszálljon a dugóban, és a rajta lévő kamera képet közvetítsen a bent ülőknek a környéken uralkodó forgalmi helyzetről. Előre programozott, GPS-alapú automatikus, és teljesen kézi üzemmódban is használható a helikopter.