Bemutató
A Citroën ezzel az újdonsággal próbál még nagyobb részesedést szerezni az SUV szegmens világában. Nem akármilyen modellről van szó, hiszen a franciák abban bíznak, ez lesz a márka új zászlóshajója; számtalan korszerű technikát kapott, a karosszéria és a tető harminc kombinációban korrigálható. Az utasteret öt különböző színben tudják elkészíteni. A műszerfal legdominánsabb eleme a 12,3 collos digitális TFT-kijelző, az ülések, mint ahogy azt a márka más modelljeiben már megszokhattuk, inkább fotelokra hasonlítanak. Ezért rendkívül kényelmesek, az ülés ideálisan tartja a testet, s ha kell, még masszírozza is a hátat. A 15 mm vastag habréteg egyszerre biztosít puhaságot és tartást. Az első ülések magas sűrűségű, keményebb réteget kapnak, ezzel elkerülve a zsibbadás érzését a hosszú utazások alatt.
Fotó: ujszo.com
A C5 Aircross abban különbözik a konkurens modellektől, hogy hátul három különálló, egyforma méretű ülést kínál, minek köszönhetően a középen ülő utasnak is ugyanolyan kényelem áll a rendelkezésére, mintha az üléssor szélén ülne. Az üléseket 15mm-rel lehet előre- vagy hátratolni, így növelhetjük a csomagteret vagy az utasok kényelmét. A csomagtér térfogata 580 és 780 liter között variálható, a hátsó ülések lehajtása után viszont már 1630 literes tér áll a rendelkezésre. Robusztus megjelenéséhez sokban hozzájárul az autó igazán masszív, osztott fényszórókkal kiegészített orr-része és a már közismert, a járgány oldalán található Airbumb.