Porsche Cayenne
Az erőteljes turbómotorok, az új 8-fokozatú Tiptronic S automataváltó, az új futóműrendszerek és az innovatív megjelenítő, multimédiás és vezérlési rendszerek révén a modell még szélesebb skálát képes lefedni a sportosság és a komfort között. A piaci start alkalmával két friss fejlesztésű hathengeres motor áll rendelkezésre: a Cayenne 3-literes turbómotorja 340 lóerő (250 kW) leadására képes, ami plusz 40 lóerőt (29 kW) jelent az elődhöz képest.
A 265 km/h végsebességű Cayenne S 2,9-literes V6-os Biturbo erőforrása 440 lóerőt teljesít (324 kW), vagyis 20 lóerővel (15 kW) izmosabb az elődmodellénél. Az opcionális Sport Chrono csomaggal kombinálva az új Cayenne S álló helyzetből 5 másodpercen belül képes felgyorsulni 100 km/h-s sebességre.
A Cayenne új generációja még közelebb került a sportautó-ikon 911-hez: a megjelenés tekintetében is alaposan továbbfejlesztett SUV például első ízben kapott eltérő méretű gumiabroncsokat az első és a hátsó tengelyen, valamint hátsókerék-kormányzást. Ezeken a sportautós jellemzőkön kívül a szériában járó aktív összkerékhajtás, a Porsche 4D-Chassis Control futómű, a háromkamrás légrugózás, valamint a Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) elektronikus karosszériadőlés-stabilizálás hivatott tovább javítani a menettulajdonságokat. A magasabb alapfelszereltség ellenére elődjénél akár 65 kg-mal könnyebb Cayenne kiváló terepképességei mindeközben változatlanul megmaradtak.