Ford
Nézzük csak meg, hogy mi változott az eredeti modellhez képest! Először is hátsó ajtókat kapott a Raptor és jóval nagyobb belső teret mind emberek, mind a felszerelésünk számára.Az autó tengelytávolságát 305 milliméterrel növelték meg, a beállításait pedig off-road stabilitásra optimalizálták. Ez utóbbi módosítás jegyében a SuperCrew egy kicsit magasabban is ül mint az originál Raptor.
Érdekes azonban, hogy habár a SuperCrew hosszabb és szélesebb is az elődjénél, mégis 227 kilogrammal könnyebb a súlya. Hogy ez mégis hogyan lehetséges? Hát úgy, hogy sok helyen (katonai járművek esetén gyakran használt) alumínium ötvözetből készült anyagokat használtak.
És hogy mi hajtja ezt a szörnyeteget? Egy új, nagy teljesítményű 3.5 literes EcoBoost motor, amely a Ford elmondása szerint több energiát biztosít nagyobb hatékonysággal, mint az eddigi 6.2 literes V8-as, amely egyébként 411 lóerős volt.
Mindezek mellett még egy új „terep menedzsment rendszerrel” is felszerelték a Raptort. Ez hat előre beállított módozatot kínál a sofőrnek, amelyek közül kiválaszthatja az adott terepnek megfelelő beállítást.
Ezek a beállítások a következőek: Normál (mindennapi használatra), Utca (nagyobb teljesítményű közúti vezetéshez), Időjárás (havas, esős vagy jeges útra), illetve külön sivatagi, köves, hegyvidéki avagy saras terepre optimalizált beállítás.
A dupla kipufogó és a 17 colos felnik, valamint a BF Goodrich terepgumik is újnak számítanak a járgányon. Sőt, az autó váza is jóval erősebbé vált köszönhetően a nagyszilárdságú acél felhasználásának. Az áráról és a forgalmazásáról azonban sajnos még nem áll a rendelkezésünkre információ.