Volkswagen
Az álcázó matricák ellenére is jól látszik, hogy a Passat Variant - hiszen már csak kombiként lesz elérhető - is örökli a Volkswagen új formanyelvét, a gömbölyűbb vonalakkal, nagyobb hűtőráccsal az orr részen, és persze az elől-hátul összekötött fényszórókkal. 14 centiméterrel lesz hosszabb elődjénél, ennek köszönhetően 5 cm-t nő a hátsó lábtér, míg a csomagtartó 690-1920 literes lehet, attól függően, hogy a hátsó üléssor döntve van-e. Köszönhetően az MQB Evo padlólemeznek, az összes új vezetéstámogató rendszert megkapja, csakúgy, mint a közeli rokon Skoda Superb új generációja.
Motorkínálatában lesz, benzines, dízel, mild hybrid és plug-in hybrid is. Utóbbi valószínűleg az új 1,5 literes TSI Evo2 motort kombinálja majd egy elektromotorral, amik 201 lóerő rendszerteljesítményre képesek együtt, például az új Tiguanban. Köszönhetően a nagyobb, 18,5 kWh-s akkumulátorcsomagnak, akár 100 km-es elektromos hatótávot is ígérnek neki, és a megszokott AC töltés mellett akár a DC töltést is támogatja majd. Ezeken felül sokat dolgoztak a futóművön, a kaszni merevségén a fejlesztők, hiszen a Passat még egy olyan modell, aminél a vezetés örömét keresik a vásárlók. Teljes valójában augusztusban debütálhat a Passat, míg a kereskedésekbe 2024 első negyedévében érkezhet.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!