Mazda
Hat évvel a szintén Genfben leplezett Mazda MINAGI koncepció után, amely a Mazda CX-5 és más azóta elismert szériamodellek előfutára volt, a Mazda Európában legnépszerűbb modelljének teljesen új generációja mutatkozik be: az új Mazda CX-5 a jelenlegi modellhez képest hosszabb és alacsonyabb, új mélyvörös „Soul Red Crystal” színe pedig még mélyebben fénylik.
Ilyen volt...
A márka emberközpontú filozófiájának megfelelően tervezett autó még egy fokkal magasabb szintre emeli a vezető és autó egységét szimbolizáló Jinba-Ittai faktort: a kifinomultabb belső tér és a minimalista design erőt és melegséget sugároz, a kényelem növelése érdekében pedig az üléseket a még később jelentkező fáradtságérzetnek megfelelően tervezték. A megújult szigetelések és a felfüggesztés terén végzett fejlesztések eredményeképpen csöndesebb és még kevesebb rázkódással jár az utazás az új CX-5-ben, illetve a Mazda6-ban bemutatkozott G-Vectoring Control segítségével a nagyobb kényelem mellett az autó biztonságosabb is lett. A vezető számára további újdonságot jelent a közvetlenül a szélvédőre vetítő head-up display opció, e kategóriában az elsők egyikeként.
...és ilyen lett!
Az új fejlesztések a Mazda vezetés iránti szeretetét tükrözik, amit a márka új „Drive Together” kampánya is hangsúlyoz. Ennek megfelelően természetesen az új elemek a többi modellben is megjelennek: a Mazda CX-3 SUV és a 2017-es Mazda2 kisautó a jövőben alapfelszereltségként tartalmazza a G-Vectoring Control-t és a továbbfejleszett i-ACTIVSENSE aktív biztonsági rendszert, benne az adaptív LED fényszórókkal. A megújult, kisebb modellek belső tere is átalakul, új kormánykerékkel és jobban látható, színes head-up kijelzővel, az utazás pedig kevesebb menetzajjal és még nagyobb vezetési kényelemmel jár majd. A 2017-es CX-3 és Mazda2 tavasszal érkezik Magyarországra, az új Mazda CX-5 pedig kora nyáron követi őket.