WTCC
Az idei szezonban két autóval bővült a Honda család, hiszen a svéd Rickard Rydell és a szerb Dusan Borkoic szintén ezzel a márkával vágott neki az idei évadnak, bár az utóbbinak komoly gondja akad az argentin futamon az üléspozíciójával.
A marokkói Bennani márkát váltott, így Argentínában már az új autójával indult, aki Sébastian Loeb új csapatában debütált, ezzel erősítve a Citroënek gyári csapatát, akik négy gyári versenyautóval vágtak neki ennek az évnek. A kínai Ma Csing Hua mind a 12 versenyen rajthoz fog állni ebben a szezonban. Az első versenyhétvégén a Lada gyári csapatában a három helyett csak két autó szerepelt, de úgy tűnik Kozlovszkíj előtt elhárult minden akadály, az autója elkészült és elindul az afrikai futamon.
A Zengő Motorsport és Michelisz Norbert immár ötödik alkalommal versenyezhet a marokkói utcai versenypályán. Az eddigi eredmények felemásak voltak hiszen Michelisz Norbert az első évében a SEAT-tal bejutott a Q2-be és mindkét versenyen pontszerző helyen ért célba. A 2012-es versenyhétvégén azonban a BMW-vel nem jutott be az időmérő edzés a második szakaszába, az első versenyen mégis sikerült a pontszerzők között végeznie. 2013 pedig az autó még a gyerekbetegségeit nyögte és Monteiro berepülő féktárcsája sem javította Michelisz és a csapat esélyeit.
Tavaly az első futamon elment a szervója, ami nagyon megnehezítette a Civic vezetését, emiatt pedig az emlékezetes másodikon már rajthoz sem tudott állni – a holland Tom Coronel autója annyira összetört Bennánival történt ütközés során, hogy a következő, francia versenyhétvégén nem tudott elindulni.
Michelisz Norbert: Nagyon szeretem az utcai pályákat, ugyanakkor a marokkói aszfaltcsík nem tartozik a kedvenceim közé. A kemény féktávok és magas rázókövek párosítva a magas külső hőmérséklettel igazi kihívást jelentenek versenyzőnek és gépnek egyaránt. Mivel előzni itt nagyon nehéz, így az időmérőnek kiemelt szerep jut majd. Egy erős helyezés az első 10-ben és egy kis szerencse azt jelentheti, hogy mindkét versenyen pontszerző helyekért harcolhatunk, ami az elsődleges célom Marokkóban.
Itt a lehetőség, hogy a sofőr nézőpontjából tapasztaljuk meg, milyen is teljes gázzal száguldani a szűk marokkói versenypályán, miközben az üvöltő motor zaja tölti be a pilótafülkét. Az exkluzív videóban a WTCC kiváló magyar versenyzője, Michelisz Norbert kommentálásával, egy villámgyors kör keretében ismerheti meg a különleges pályát. A videó segítségével nézzen szembe az éles kanyarok által nyújtott kihívásokkal, és érezze, ahogy az üzemanyag szinte a vénáin lüktet keresztül. Kattintson ide a videó elindításához!