Ford
A nagy számban eladott e-könyvolvasói és ingyenes házhoz szállítása miatt látványosan menetelő Amazon, és az értékesítéseit, valamint piaci részesedését valamennyi kontinensen növelni tudó – egyébiránt Magyarországon is piacvezető autómárkának számító – Ford mögött a Subway, a History Channel és a Lowe's sorakozik a listán.
A YouGov úgy mérlegeli a márkák megítélését, hogy megkérdi a fogyasztókat, hallottak-e valamilyen negatív vagy pozitív dolgot az adott vállalatról, majd a pozitív visszajelzésekből kivonva a negatív vélemények számát 100 és mínusz 100 között pontozza a márkákat.
A Ford a tavalyi évben az első helyen végzett, és az idei évben is csak éppen, hogy lemaradt az "aranyról". A márka megítélésébe nagy szerepet játszik minden idők legerősebb, sokszorosan díjnyertes modellportfóliója, és a vállalat által az elmúlt két évben bemutatott forradalmi technológiák, aktív biztonsági és vezetéstámogató rendszerek egész sora.
A Fordnak ítélt kiemelkedő nemzetközi szakmai elismerések között a vállalat által bemutatott aktív biztonsági rendszerek révén szerzett 7 Euro NCAP Advanced díjon felül szerepel a 2012-es és 2013-as ’Év Motorja’ díj az 1.0 EcoBoost motor, a 2013-as ’Év Haszongépjárműve’ díj a Transit Custom, a 2014-es ’Év Haszongéprjárműve’ díj a Transit Connect, a 2013-as ’Év Pickupja’ díj a Ranger, valamint az AUTOBEST 2013 díj a B-Max révén - hogy csak a legfontosabbakat említsük.