torlódás
Azt írták: munkanapokon reggel 6 és 9, illetve délután 16 és 19 óra között várható a legnagyobb forgalom és torlódás. A közútkezelő közleményében kifejtette: a Szigetszentmiklós és Csepel térségében folyamatban lévő beruházások kivétel nélkül a közlekedési infrastruktúra fejlesztését és javítását célozzák az ott lakók és az arra közlekedők életszínvonalának javítása érdekében. Július 13-án indult teljes útzár mellett a Massányi út felújítása Szigetszentmiklós Város Polgármesteri Hivatalának beruházásában. Ezek a munkálatok október közepéig tartanak.
Az M0-s autóút felújítása a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. lebonyolításában és beruházásában terelések kiépítésével július 14-én indult el két szakaszon. A teljes projekt több ütemben 2020 tavaszáig tart.
Ezek mellett a Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában május 2-án indult el a Csepel-Szigetszentmiklós összekötő út felújítása egy új körforgalmú csomópont építésével az M0-s autóút mellett. A teljes projekt október közepére fejeződhet be. Ennek kapcsán kitértek arra is, hogy a csomópont építése során technológiai okokból augusztus 26-tól lezárták a le- és felhajtót. Ráadásul az érintett csomópontban egy magas nyomású vízvezeték található, amelyről kiderült, át is kell építeni. Ez pedig 3-4 héttel meghosszabbította a munkát.
A munkálatok kapcsán kiemelték, hogy a szigetszentmiklósi csomópontban az M0-s autóútról az M5-ös felől jövők nem tudnak lekanyarodni Csepel irányába, illetve Csepelről az M1-es felé történő felhajtás sem lehetséges szeptember végéig.
A környéken közlekedőknek néhány hasznos tanácsot is közölt a közútkezelő:
Azt írták: mindent megtesznek a Csepeli út új körforgalmának építési munkáinak felgyorsítása érdekében, hogy a korlátozással járó munkák a lehető leghamarabb befejeződjenek. A körforgalom építésekor támfalat is építenek, ezért a technológiai átfutási idők kötöttek, de minden egyéb, korlátozással járó, kiegészítő tevékenységet csúcsidőn kívül, akár hétvégén, akár éjszaka végeznek majd a szakemberek.