Mercedes E-osztály
A Mercedes megirigyelte az Audi Allroad sorozatának és a Volvo XC modellek sikerét, ezért elkészítette az első terepkombiját, az új E-osztály T-model alapjain. A kocsihoz széria az 4Matic összkerékhajtás és az Air Matic légrugózás. Utóbbi azért fontos, mert így a terepjárás előtt fel lehet emelni a futóművet, igaz, már a legalsó állásban is 35 mm-rel nagyobb a hasmagasság, mint a normál E-osztály kombikon.
A műszerfalon lévő gomb megnyomásával azonban tovább lehet emelni a kocsit, 121 helyett 141 vagy 156 mm lehet a hasmagasság, utóbbi csak 35 km/h sebességig használható, de terepen ennyi is bőven elég. Az egyedi tervezésű 19 colos felniken magas oldalfalú, enyhén terepes mintázatú gumik feszülnek, amelyek növelik a tapadást a laza talajon és javítják a komfortot is.
A Dynamic Select üzemmódválasztó 4 helyett 5 üzemmódot kínál, az ötödik a terepre optimalizált All Terrain, amely a futóművet azonnal a középső magasságra állítja, és az elektronikai rendszerek hangolását (menetstabilizáló, aktív csúszáskontroll, kipörgésgátló) is a laza talajhoz igazítja. Terepezés közben a központi kijelzőn figyelni lehet a kormányzott kerekek állását, a futómű berugózását, a lejtó vagy emelkedő szögét, valamint a gáz- és fékpedál állását.
Az E-osztály All Terraint kívülről is meg lehet különböztetni a kéttónusú lökhárítóknak, a kétlamellás, csillagos hűtőmaszknak, a tetősíneknek, az polírozott ezüst alsó védőlemezeknek, a kerékíveket védő műanyag borításoknak és a megerősített küszöböknek köszönhetően. Egyelőre csak az 5,1 literes átlagfogyasztású, kétliteres, 194 lóerős dízelmotorral lehet majd megrendelni a típust 2017 első negyedévétől, a kilencfokozatú automatikus váltó szériafelszerelés. 2017-ben a háromliteres V6-os dízel is megjelenik majd a kínálatban.