Skoda

Mainstream City-SUV - Kínában mutatta meg a vázlatokat a Škoda

2018.04.28.

A Škoda Kínában bemutatta új modellje első vázlatrajzait. Olyan SUV-modellről van szó, amelyet kifejezetten a kínai nagyvárosok ügyfélköre számára fejlesztettek ki. A Kodiaq és a Karoq után az új Mainstream City-SUV modell Škoda SUV-családjának immár harmadik tagja a kínai piacon. Az újdonság a 2018-as Pekingi Autószalon előtt látható első ízben.

KODIAQ és KAROQ modelljeivel máris teljes gőzzel halad a ŠKODA SUV-offenzívája. Kifejező formavilágukat most új, kifejezetten a kínai piac számára kifejlesztett Mainstream City-SUV modelljében fogalmazta meg a ŠKODA, ezzel is a márka érzelmekben gazdag karakterét és erejét hangsúlyozva. A kristályhatású formai elemek, amelyek a ŠKODA minden SUV-modelljére jellemzők, az új Mainstream City-SUV robusztus fellépését erősítik, egyben elegáns részletmegoldásait és színvonalas minőségét hangsúlyozzák. Akárcsak a KODIAQ és a KAROQ esetében, a ŠKODA SUV-családja legfiatalabb tagján is feltűnik a márka SUV formai nyelvezetének minden stílusjegye.



Az új ŠKODA SUV-modell kiállítási premierje az idei Pekingi Autószalon egyik fő különlegessége. A kínai vásárlók számos specifikus kívánsága és igénye jelenhetett meg a ŠKODA új fejlesztésű modelljének felszereltségében, koncepciójában és kialakításában. Hűtőrácsa és a fényszórói közös egységet alkotnak, oldalának a far felé irányuló alsó része pedig markáns kerékjáratai vizuális hatását erősíti. A hátsó lámpatesteket kristályhatású formák jellemzik.

A ŠKODA SUV-stratégiája fontos szerepet játszik a márka növekedésében. Az első negyedév során elért 30 százalék feletti SUV-piaci részesedésével a ŠKODA jelentős pozícióval rendelkezik a kínai piacon, s most harmadik SUV-modellje is megérkezett a rajtvonalra, amely a 2018-as Pekingi Autószalonon látható először.

Kína világszerte a ŠKODA legjelentősebb piaca, ahol átlagosan minden negyedik autóját értékesíti. 2017-ben a cseh gyártó 325 ezer gépkocsit szállított ki Kínában, 2,5 százalékkal haladva meg a 2016-os volument. Ezzel a tavalyi a ŠKODA legsikeresebb éve a kínai piacra történt 2007-es visszatérése óta.



A ŠKODA 2016. március 30-án fektette le jövőbeni kínai nyereséges növekedésének alapjait, amikor a Volkswagen, a SAIC Motor Corporation Limited és a ŠKODA AUTO képviselői közös szándéknyilatkozatot (Memorandum of Understanding) írt alá. A Hszi Csin-ping, a Kínai Népköztársaság elnöke csehországi állami látogatása alkalmával született dokumentum kétmilliárd euró értékben ötéves beruházási tervet tartalmaz. A cél a modellsorozatok bővítése, például több SUV-modell és alternatív hajtásrendszerű változat révén.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.17
Fontos akadályt vett sikerrel a 2026-ban bemutatkozó F1-es Cadillac-csapat. Főnökük szerint a....
2025.12.17
Önvezető Mercedes S-osztályt fognak robottaxiként alkalmazni Abu Dhabiban. A SAE 4-es szintű....
2025.12.17
Ritkán fordul elő, hogy egy Lexus tanulmányautó mögött nem a Lexus valamelyik stúdiója, hanem egy....
2025.12.17
A Ford Mondeo neve sokáig egyet jelentett az európai középkategóriás szedánok világával, de a dicső....
2025.12.17
A síszezonban sokan akár egy hosszú hétvégére is átugranak Ausztriába, így becsukott szemmel is....
2025.12.17
A Budapesti VI. és VII. Kerületi Ügyészség vádat emelt és börtönbüntetést, valamint a....
2025.12.17
A német légitársaság 2026-ban két Boeing 747-400-as és két Boeing 747-8-as utasszállítóját vonja ki....
2025.12.17
Papíron minden adott az egységes, modern autóvásárlási élményhez, a gyakorlatban viszont továbbra....
2025.12.17
Kitüntették Markus Schafert, a Mercedes-Benz AG igazgatótanácsának tagját, aki Magyarország igaz....
2025.12.17
Baleset miatt lezárták az utat Szeged és Sándorfalva között szerda reggel - tájékoztatta a Csongrád....