Peugeot
Az újdonsággal már a Peugeot márkakereskedésekben is találkozhatnak, hiszen a járványhelyzet ellenére - a biztonsági előírások maximális betartása mellett - továbbra is nyitva vannak a Peugeot márkakereskedések és szervizek.
Magabiztos márka
Alig több mint három hónappal az első nemzetközi bemutató után március közepén hazánkba is megérkezett a Peugeot új szabadidő autója, melynek forgalmazását március 23-tól országos reklámkampánnyal kezdi meg a márka. Az új modell bemutatása kiváló formában érte az oroszlános márkát. A Peugeot 1.500.000 darab autót értékesített 2019-ben, a mögötte álló PSA konszern pedig a negyedik legnagyobb gyártóvá nőtte ki magát Európában, mindezt kiváló profitabilitás mellett.
Mindez jelentős fejlesztési potenciálhoz juttatja a Peugeot márkát, ami jól jön annak az intenzív termékfejlesztési és elektrifikációs programnak a végrehajtásához, melynek részeként 2023-ig valamennyi Peugeot modell elérhető lesz tisztán elektromos vagy hibrid hajtással is. A stratégia sikerét jól mutatja az új 208 modell is, mely idén elnyerte a rangos Év Autója díjat és amely az új 2008 műszaki alapjait is szolgáltatja.
A bemutatón részt vett az autoszektor.hu, rövidesen részletesen is beszámolunk.
A Peugeot hálózat továbbra is várja az érdeklődőket
A magyar Peugeot márkakereskedői és szerviz hálózat a higiéniai és jogszabályi előírások legszigorúbb betartása mellett, szűkebb nyitvatartási időben, de továbbra is folytatja munkáját.
Az új autó értékesítési pontok hétköznap 15 óráig, a márkaszervizek legalább 15 óráig (néhány szerviz tovább is nyitva tart) fogadják az ügyfeleket. A hétvégi nyitva tartás márkakereskedésenként, eltérő lehet. Ügyfeleinknek mindemellett azt javasoljuk, hogy a személyes látogatás előtt érdeklődjenek telefonon vagy az online elérhetőségek valamelyikén. Mind a Peugeot Márka Importőre, mind pedig a Márkakereskedői Hálózat fokozott figyelmet fordít az ügyfelekkel való online kapcsolattarásra, melyre a következő időszakban még nagyobb hangsúlyt kívánunk fektetni.