járműgyártás
Laci bácsi 1949-ben kezdte pályáját a Nehézipari Központ ( NIK) autószerkesztési irodájában. Azóta nem csak átlátója és tudója, alkotó közreműködő résztvevője és alakítója volt a hazai járműiparnak.
- December 7-én elestem, s olyan szerencsétlenül tört el a combcsontom, hogy másnap azonnali műtétre szorultam, ez jól sikerült, azóta a rehabilitációs intézetben gyógyulok – mondta el Kozma László. – Sétálok, gyógyulok, járókerettel három-négyszáz métert gond nélkül megteszek. Gondot egyelőre az jelent, hogy a székből a járókeretig eljussak. Úgy néz ki, a járókeretet nem fogom tudni elhagyni. Megkérdeztem a doktornőt, mikor vezethetek újra autót, azt mondta, a Laci bácsi új Audija a járókeret lesz – fogalmaz Kozma László, s jelzi azt is, betegsége mellett a humora nem hagyta el.
Kozma László a nyugdíjba menetel után sem pihent, 2010-ig a győri Audi Hungaria Motor Kft. ügyvezetésének tanácsadója volt, s jelenleg is elnökségi tagja a Magyar Gépjárműipari Szövetségnek.
Kozma Lászlóval hosszabb interjút is készítettünk, életéről, a magyar járműgyártás 1949-től máig tartó időszakának minden fontosabb fejezetére kitértünk. A beszélgetést rövidesen közzé tesszük az autoszektor.hu honlapon.