Magyar Borok Útja Rallye

Magyar Borok Útja Rallye 2. nap (percről-percre)

2015.08.29.

Az első nap fáradalmait (részben) kipihenve újult erővel vágott neki a jubileumi Magyar Borok Útja Rallye teljes mezőnye a második napnak. Augusztus 29-én szombaton a Tokaji és az Egri borvidék 6 pincészeténél tettek látogatást a versenyzők. Ma is percről-percre követjük az eseményeket.

22:00 Letesszük a lantot (billentyűzetet), nyugodjék... Ránk vár ma még a borárverés, tombolahúzás, a Midlife Crisis zenekar és DJ Radnai hajnalig tartó mulatsága. Előre sajnáljuk a sofőröket, akiknek holnap reggel, a 9 órai rajtnál meg kell fújniuk a szondát...

19:45 Alig egy óránk maradt, hogy átverekedjük magunkat az Eger és Galyatető közti szerpentineken. Tapasztalt sofőrünk megtette, amit megkövetelt a haza, így "koppra" beértünk a Hunguest Grandhotel Galya parkolójába a vacsora kezdetére.

18:30 Utolsó napi penzumként felkerestük az Ostorosborokat előállító Ostoros-Novaj Zrt. borászatát, ahol teljesítenünk kellett egy karikákat célbadobós feladatot, és megkóstoltunk jó néhányat a mintegy kéttucat féle Ostorosbor közül. Soltész Gergő, a cég elnök-igazgatója személyesen avatott be minket az Ostorosbor statégiájába.

18:00 Már a kapuból magával ragadó a látvány, mely a Gróf Buttler borászatnál fogadott minket. A nyári forróságban a sofőrök finom bodzaszörppel frissíthették fel magukat, mások pedig pincehideg egri borokat kóstolhattak. A kirakós feladat egyszerű(bb) volt azok számára, akik a gyerekekkel ezt otthon gyakrabban gyakorolják, így sikerült időre megoldani a feladatot az utánunk érkező Czippán Anett - Váczi Gergely versenyző párosnak.

16:45 Demeter Pincészet, Eger, no comment. Na jó, mégis: Csaba kiváló borai és hamisítatlan vendégszeretete sokáig maradásra bírt minket. Ügyességi feladatként a parafa dugók dobozba dobálása nem tudott kifogni rajtunk. És bár szerkesztőség személyes kedvence, az XY 2009 elfogyott, nem távoztunk üres kézzel.

15:30 Kövér gáz, indulás az Egri borvidékre. Ma még 3 borászat vár ránk.

14:30 Ebből ugyan kissé késői ebéd lett, de az nagyon finom volt, köszönhetően vendéglátóinknak, a Szent Tamás Szőlőbirtok és Pincészetnek. Ebéd után a fotófal előtt remek sztárfotók készültek!

13:45 Mádon először a Holdvölgy birtokot és pincerendszert látogattuk meg. Káprázatos volt.

12:45 Végre valahára megérkeztünk Bodrogkeresztúrra, a Füleky pincészethez. Jól esett egy korty a késői szüretből.

09:00 Elindultunk a 85-ös rajtszámú autóval. Ma is az "A" itiner szerint megyünk. Parádon már várt ránk az első feladat, utána pedig a végeláthatatlan szerpentinek.

08:00 Az első autó elrajtol a Hunguest Grandhotel Galya parkolójából. Sajtócsapatunk tagjai még csak az étterem felé tartanak egy kis regeneráló reggelire.

07:00 Ébresztő!

Az oldal fő támogatója

2024.05.01
Az autó egyik legfontosabb adata az ára. Szélsőségesen eltérhet, kétezer forinttól százmillió....
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern,....
A Ye sorozat három új modelljét egyszerre tervezik bemutatni ..
2024.05.01
- Oroszországban 161 ezer személygépkocsit gyártottak az idei első negyedévben, 81,3 százalékkal....
Minden idők legszorosabb horvát WRC futamát élhettük át idén, ugyanakkor az új szabályrendszer is....
- A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma tavaly 20 százalékkal, 14,6 millióra nőtt, így....
2024.05.01
Kés súlyos balesetről is hírt adott néhány perccel déli 12 óra aután a katasztrófavédelem. ..
Az olasz helyett a spanyol Forma-4-es bajnokságban indul új csapatával, a Cram Motorsporttal Hideg....
Végre belekóstolhattam az Magyar Év Autója 2024 egyik díjára jelölt legújabb Volkswagen Touareg....
2024.05.01
Egy férfi úgy gondolta, hogy vezetői engedély nélkül, más autójával megy haza Debrecenből. Nem volt....