Lexus
Takashi Watanabe, a Lexus világszintű elnöke néhány nappal ezelőtt Tokióban bepillantást engedett a vállalat új modellkínálatába, mely minden vásárlói igénynek megfelel szerte a világon. A cégvezér emellett bemutatta a márka járműgyártásának jövőbeli irányát, valamint ismertette az akkumulátoros elektromos járművek fejlesztésében és népszerűsítésében rejlő kihívásokat.
Sokféleség
A 2023-ban érkező, változatos a luxus új értékeit kínáló modellkínálat fontos eleme a vadonatúj egyterű, az LM, amely új, merész alternatívát kínál opció a sofőrös járművek világában. Hasonlóan izgalmas újdonság a kompakt crossover LBX, amely a Yaris Cross alapjaira épül. A nagyméretű, Európában egyelőre nem forgalmazott GX a valódi terepképességet a kifinomult közúti luxussal ötvözi, a TX pedig kizárólag az észak-amerikai vásárlókat szolgálja ki tágas, háromsoros utasterével. Ezeket a modelleket egészíti ki – először Japánban – a Lexus vásárlói élményprogram, amelynek célja a ROV Concept "side by side" buggy jövőbeli gyakorlati alkalmazása, amely megkapta a Lexus első hidrogénüzemű belső égésű motorját.
Elektrifikáció
Az akkumulátoros elektromos modellekben bemutatkozó alapvető technológiák közé tartozik a zökkenőmentes hajtáserő-szabályozás a DIRECT4 összkerékhajtási rendszerrel és a Steer-by-Wire rendszerrel. 2026-tól érkeznek a Lexus egy új generációs akkumulátoros elektromos autói, forradalmi, moduláris karosszériafelépítéssel, drasztikusan megváltozott gyártási módszerrel és teljesen megújult szoftverplatformmal. A sorozat első modelljének koncepcióját az október 28. és november 5. között megrendezésre kerülő Japan Mobility Show keretében mutatják be.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!