Forma 1

A közösségi médiában a Forma-1 volt legtöbbet növekvő sportmárka

2018.01.09.

- A közösségi médiában a Forma-1 volt legtöbbet növekvő sportmárka tavaly. A Forma-1 amerikai tulajdonosa, a Liberty Media - korábbi ígéretét beváltva - rögtön az első évében nagy hangsúlyt fektetett a közösségi médiára, eltérően a korábbi tulajdonostól, Bernie Ecclestone-tól.

A Liberty Media adatai szerint ennek eredményeként 11,9 millió követőjük lett a Facebook, Twitter, Instagram és YouTube oldalaikon, ami 54,9 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest. Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma-1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban.



A húsz futamot - élőben vagy felvételről - körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

Forrás: m4sport.hu

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.21
Érdemes-e autóra költeni a 4 milliót és ha igen, akkor milyenre? ..
2025.02.21
Mentők, tűzoltók, rendőrök a helyszínen. ..
2025.02.21
9,2 millióan éltek Ausztriában 2025 január elsején. A népesség egy év alatt ismét emelkedett, és....
2025.02.21
Büntetőeljárás indult egy szombathelyi autóssal szemben, aki a rendőrök többszöri jelzése ellenére....
2025.02.21
Ha a plug-in hibrideket is számításba vesszük, ez a szám még mindig csak 3,9 százalék. ..
2025.02.21
A részben az Amazon tulajdonában lévő Rivian amerikai elektromosautó-gyártó nettó vesztesége....
2025.02.21
A TOYOTA GAZOO Racing a jövő hétvégén kezdődő Hosszútávú Világbajnokságon a sorozatban hatodik....
2025.02.21
Lenyűgöző rekord: a BMW Group globális beszállítói és szolgáltatói hálózatában már 30 olyan startup....
2025.02.21
Megalakult a Mikromobilitási Munkacsoport - tájékoztatta az Építési és Közlekedési Minisztérium (....
2025.02.21
A Datahouse adatai szerint 2024 első tíz hónapjában 119 ezer 432 új személygépkocsit és....