WTCC
Michelisz Norbert az első versenyen egy pompás rajtot követően már az első kanyarig feljött a 8.-ról a 6. helyre, miután megelőzte márkatársát, Tiago Monteirót és a Chevrolet-vel versenyző Hugo Valentét. Ennél előrébb azonban nem volt esélye kerülni, mivel a négy gyári Citroën, Sébastien Loebbel az élen megközelíthetetlen volt, és Tom Chilton Chevrolet-je is túl gyors volt a fekete Hondának. Az élen Loeb leszíkította csapattársait és simán nyert, mögötte viszont nagy csata alakult ki Yvan Muller és José-Maria López között, de végül a francia végzett a 2. helyen. A Citroën dominanciáját jelzi, hogy az első négy helyen a gyári autóik végeztek, a 5. lett Chilton és a 6. Michelisz.
A következő futamon a fordított rajtrács miatt a 3. helyről indult a magyar hondás. Szerencsére Michelisz ismét tudott előzni egyet a rajtnál, és mivel a pole-ból induló Mehdi Bennani kiugrott a rajtnál és megbüntették, pár kör után már vezette a mezőnyt a magyar versenyző. Tiago Monteiro a nyakán a 8. helyről indult José-Maria Lópezzel azonban nem maradt le Micheliszről. A 2. helyért zajló csata végül furcsa körülmények között dőlt el: a két autó összekoccant, a Honda kipördült a pályáról, López Citroënje sértetlenül megúszta, de vesztett egy kis lendületet, ami elég volt a kínai Mának ahhoz, hogy megelőzze. López előzősét a futam után vizsgálják a sportfelügyelők.
Pár kör után az aktuális világbajnok visszavette a 2. helyet csapattársától a célegyenes végén, és két körrel a vége előtt Micheliszt is megelőzte egy nyújtott jobbkanyarban, belső íven, ami után kis túlzással már csak be kellett gurulnia az első helyen. A Zengő Motorsport versenyzője közel állt ahhoz, hogy idei második győzelmét arassa a hungaroringi siker után, de ezúttal meg kellett elégednie a 2. hellyel. Ez is szép eredmény, főleg ha tudjuk, hogy közvetlenül mögötte két gyári Citroen, Ma és Muller végzett. Loeb ezúttal kiesett, mert eltrafálta az egyik lassítóba kitett gumiépítményt.