elismerések

Kihirdették az év Ford Szerviztanácsadója díj nyerteseit

2021.06.22.

Rendkívül sokrétű megmérettetésen bizonyíthatták tudásukat a Ford Márkakereskedői hálózat szervizeinek munkatársai a Ford ügyfélszolgálati versenyén, ahol az Év Szerviztanácsadóját keresték a Ford Magyarország szakemberei. 

A 2020 végén indult, 2 fordulós rangos versenyen az első fordulóra több, mint 50 ügyfélszolgálattal foglalkozó kolléga jelentkezett a Ford szervizhálózatából. Az első fordulóban a versenyzők szakmai és ügyfélkezelési tudásukat mérték össze egy online kérdéssort segítségével, melyben feleletválasztós és kifejtős kérdések egyaránt szerepeltek annak érdekében, hogy a zsűri minél átfogóbb képet kaphasson a versenyzők tudásáról. Az online teszt a Ford által elvárt olyan általános ismeretek, mint az aftersales termékek és szolgáltatások, értékesítési technika, digitális megoldások, szerviz és alkatrész gazdálkodási folyamatok mellett értékesítési és ügyfél kezelési készségekre is kiterjedt.

A múlt héten rendezett döntőre az első fordulóban legjobbnak bizonyult 10 versenyző kapott meghívást. A döntőben különböző szituációs feladatokban mérték a versenyzők valós képességeit és készségekeit a Ford Regionális Tréning Centrumának munkatársai. A feladatok az ügyfélszolgálati munka főbb területeit ölelték fel, mint például az autó átvétele a munkafelvételen, panaszos ügyfél kezelése, telefonos ügyféltájékoztatás, tudásteszt, Video Check készítése és végül az autó szakszerű átadása.

A verseny győztese Lovas Lajos, a Ford Hovány szerviztanácsadója lett. Lajos 9 éve erősíti a Ford Hovány csapatát, elsősorban Kecskeméten, de munkájával segíti a többi Ford Hovány márkaszerviz csapatát is. Második helyezett Gyenge Renátó, a Ford Petrányi, harmadik pedig Hernádi Péter, az Autó Nexus munkatársa lett.

A verseny értékeléseként Kiss Zoltán, a Ford Regionális ügyfélszolgálati vezetője elmondta: “Célunk, hogy ebben az iparágban a legmagasabb ügyfélelégedettséggel rendelkező vállalat legyünk és egész életen át tartó ügyfélkapcsolatokat hozzunk létre. Ehhez nem csak a termék és szolgáltatás portfóliót fejlesztjük folyamatosan, de fontosnak tartjuk a márkaszervizben dolgozó kollégák szakmai, kommunikációs, és ügyfélkezelési készségeinek fejlesztését is. A szerviztanácsadók speciális képzése 5 éve folyik töretlenül, ami meg is mutatkozott a verseny színvonalán, hiszen a versenyzők alapos szakmai felkészültségről tettek tanúbizonyságot.”

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

                                      

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.18
2024 márciusa óta már az új, mesterséges intelligenciával vezérelt digitális gépjárműszemle segíti....
2024.04.18
Debrecenben ünnepélyes családi rendezvényen adta át a Pearl Enterprises Kft. az általa fejlesztett....
2024.04.18
A belügyminisztérium újabb hat hónappal meghosszabbítja az ellenőrzést a magyar határon. Az....
2024.04.18
Drámai pillanatokat élt át egy anya és hároméves gyereke, miután utóbbinak odacsukta a lábát a....
2024.04.17
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz....
2024.04.17
Eddigi legnagyobb projektjébe vágott bele az Autistic Art Alapítvány annak érdekében, hogy egy....
2024.04.17
És egyetemistákkal együtt tervezték.   ..
2024.04.17
Állványon elhelyezett és menet közbeni sebességmérő eszközzel is dolgoztak BRFK XVIII. Kerületi....
2024.04.17
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni. ..
2024.04.17
Éves összevetésben 7 százalékkal nőtt az autóipari termelés az első negyedévben - derül ki a....