elismerések

Kihirdették az év Ford Szerviztanácsadója díj nyerteseit

2021.06.22.

Rendkívül sokrétű megmérettetésen bizonyíthatták tudásukat a Ford Márkakereskedői hálózat szervizeinek munkatársai a Ford ügyfélszolgálati versenyén, ahol az Év Szerviztanácsadóját keresték a Ford Magyarország szakemberei. 

A 2020 végén indult, 2 fordulós rangos versenyen az első fordulóra több, mint 50 ügyfélszolgálattal foglalkozó kolléga jelentkezett a Ford szervizhálózatából. Az első fordulóban a versenyzők szakmai és ügyfélkezelési tudásukat mérték össze egy online kérdéssort segítségével, melyben feleletválasztós és kifejtős kérdések egyaránt szerepeltek annak érdekében, hogy a zsűri minél átfogóbb képet kaphasson a versenyzők tudásáról. Az online teszt a Ford által elvárt olyan általános ismeretek, mint az aftersales termékek és szolgáltatások, értékesítési technika, digitális megoldások, szerviz és alkatrész gazdálkodási folyamatok mellett értékesítési és ügyfél kezelési készségekre is kiterjedt.

A múlt héten rendezett döntőre az első fordulóban legjobbnak bizonyult 10 versenyző kapott meghívást. A döntőben különböző szituációs feladatokban mérték a versenyzők valós képességeit és készségekeit a Ford Regionális Tréning Centrumának munkatársai. A feladatok az ügyfélszolgálati munka főbb területeit ölelték fel, mint például az autó átvétele a munkafelvételen, panaszos ügyfél kezelése, telefonos ügyféltájékoztatás, tudásteszt, Video Check készítése és végül az autó szakszerű átadása.

A verseny győztese Lovas Lajos, a Ford Hovány szerviztanácsadója lett. Lajos 9 éve erősíti a Ford Hovány csapatát, elsősorban Kecskeméten, de munkájával segíti a többi Ford Hovány márkaszerviz csapatát is. Második helyezett Gyenge Renátó, a Ford Petrányi, harmadik pedig Hernádi Péter, az Autó Nexus munkatársa lett.

A verseny értékeléseként Kiss Zoltán, a Ford Regionális ügyfélszolgálati vezetője elmondta: “Célunk, hogy ebben az iparágban a legmagasabb ügyfélelégedettséggel rendelkező vállalat legyünk és egész életen át tartó ügyfélkapcsolatokat hozzunk létre. Ehhez nem csak a termék és szolgáltatás portfóliót fejlesztjük folyamatosan, de fontosnak tartjuk a márkaszervizben dolgozó kollégák szakmai, kommunikációs, és ügyfélkezelési készségeinek fejlesztését is. A szerviztanácsadók speciális képzése 5 éve folyik töretlenül, ami meg is mutatkozott a verseny színvonalán, hiszen a versenyzők alapos szakmai felkészültségről tettek tanúbizonyságot.”

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

                                      

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....