kiállítás

Két hazai Mercedes-Benz REFORM-ot is láthat a nagyközönség a BUSEXPO-n

2019.05.08.

Az Inter Traction Electrics Kft. két prototípusát is megtekinthetik az érdeklődők a hetedik BUSEXPO-n, amelynek ezúttal is a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pálya ad otthont. 

A május 8-i eseményre 50-nél több autóbusz érkezik, az elővárosi Mercedes-Benz REFORM 501 LE a kiállítói soron parkol majd, a városi REFORM 500 LE modellt pedig utasként próbálhatják ki a látogatók.

Idén hetedik alkalommal rendezik meg a BUSEXPO-t május 8-án, amely lakmuszpapírként mutatja be a hazai buszgyártói és –forgalmazói, valamint a szolgáltatói piacot a szakmának, és az autóbuszok szerelmeseinek. A Kelet-Európában is különlegesnek számító esemény az évek során meghatározó szakmai összejövetellé nőtte ki magát, amely során az old timer járművektől kezdve, a jelen kor megoldásain át, a jövő lehetőségeibe is betekinthetést nyerhetnek a látogatók.

A tavalyi évhez hasonlóan a debreceni Inter Traction Electrics Kft. is elhozza két prototípusát a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pályára: a Mercedes-Benz REFORM 501 LE-t statikusan tekinthetik meg az érdeklődők, míg a REFORM 500 LE-t, – amely már a DKV Debreceni Közlekedés Vállalat színeiben szolgál –, menetközben, utasként próbálhatják ki a vendégek 9:00-16:30 között.

A Mercedes-Benz alvázra épülő 12 méteres, háromajtós, alacsonypadló-belépésű, városi REFORM 500 LE típust 2017-benmutatta be a vállalat, s miután a jármű hivatalosan is megkapta a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól az európai típusbizonyítványt, tavaly év végén a DKV Debreceni Közlekedés Vállalatnál állt forgalomba. Ezt a típust egy 220 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotorral és hatfokozatú automataváltóval szerelték.

A REFORM 501 LE 2018 decemberében érkezett meg az Inter Traction Electrics palettájára, a kétajtós, alacsonypadló-belépésű elővárosi buszt egy 260 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotor hajtja, az erőátvitelről itt is egy hatfokozatú automataváltó gondoskodik.

A két jármű alvázának műszaki kialakítása tartalmazza a Mercedes-Benz autóbuszain megszokott járműbiztonsági és menetstabilizációs rendszereket, valamint az ITK Holding Zrt. által fejlesztett távoli fedélzeti diagnosztikai és kontroll eszközöket, ami üzemelési, működési adatokat szolgáltatva lehetővé teszi a járművek távoli ellenőrzését.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.29
Idén 125 éve, hogy megalakult az első, törvényszékileg bejegyzett hazai autós egylet, a Magyar....
2025.04.29
A fix tetős 296 Speciale és a lehúzható keménytetős Speciale A 20 százalékkal több leszorítóerőt....
2025.04.29
A göteborgi Chalmers Műszaki Egyetem új tanulmánya szerint az e-rollerekkel kapcsolatos balesetek....
2025.04.29
Csaknem 1,3 milliárd forintos fejlesztési programot jelentett be a kazincbarcikai székhelyű....
2025.04.29
Nézze meg a videót! ..
2025.04.29
A német gyártó negyedéves működési profitjának jelentős csökkenéséről számolt be kedden a gyengén....
2025.04.29
Újabb márkával bővült a túraautós világsorozat.   ..
2025.04.29
Az ADAC 2025 tavaszán ismét tíz német nagyvárosban indítja el e-bike-os sárga angyalokat, hogy a....
2025.04.29
A Mioveniben található gyárban összeszerelt nyolcmilliomodik autó egy Indigo Blue színű Bigster....
2025.04.29
A francia SUV második nemzedéke 2025 második felétől kapható a legnagyobb európai piacokon,....