kiállítás

Két hazai Mercedes-Benz REFORM-ot is láthat a nagyközönség a BUSEXPO-n

2019.05.08.

Az Inter Traction Electrics Kft. két prototípusát is megtekinthetik az érdeklődők a hetedik BUSEXPO-n, amelynek ezúttal is a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pálya ad otthont. 

A május 8-i eseményre 50-nél több autóbusz érkezik, az elővárosi Mercedes-Benz REFORM 501 LE a kiállítói soron parkol majd, a városi REFORM 500 LE modellt pedig utasként próbálhatják ki a látogatók.

Idén hetedik alkalommal rendezik meg a BUSEXPO-t május 8-án, amely lakmuszpapírként mutatja be a hazai buszgyártói és –forgalmazói, valamint a szolgáltatói piacot a szakmának, és az autóbuszok szerelmeseinek. A Kelet-Európában is különlegesnek számító esemény az évek során meghatározó szakmai összejövetellé nőtte ki magát, amely során az old timer járművektől kezdve, a jelen kor megoldásain át, a jövő lehetőségeibe is betekinthetést nyerhetnek a látogatók.

A tavalyi évhez hasonlóan a debreceni Inter Traction Electrics Kft. is elhozza két prototípusát a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pályára: a Mercedes-Benz REFORM 501 LE-t statikusan tekinthetik meg az érdeklődők, míg a REFORM 500 LE-t, – amely már a DKV Debreceni Közlekedés Vállalat színeiben szolgál –, menetközben, utasként próbálhatják ki a vendégek 9:00-16:30 között.

A Mercedes-Benz alvázra épülő 12 méteres, háromajtós, alacsonypadló-belépésű, városi REFORM 500 LE típust 2017-benmutatta be a vállalat, s miután a jármű hivatalosan is megkapta a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól az európai típusbizonyítványt, tavaly év végén a DKV Debreceni Közlekedés Vállalatnál állt forgalomba. Ezt a típust egy 220 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotorral és hatfokozatú automataváltóval szerelték.

A REFORM 501 LE 2018 decemberében érkezett meg az Inter Traction Electrics palettájára, a kétajtós, alacsonypadló-belépésű elővárosi buszt egy 260 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotor hajtja, az erőátvitelről itt is egy hatfokozatú automataváltó gondoskodik.

A két jármű alvázának műszaki kialakítása tartalmazza a Mercedes-Benz autóbuszain megszokott járműbiztonsági és menetstabilizációs rendszereket, valamint az ITK Holding Zrt. által fejlesztett távoli fedélzeti diagnosztikai és kontroll eszközöket, ami üzemelési, működési adatokat szolgáltatva lehetővé teszi a járművek távoli ellenőrzését.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.10
Nosztalgia járat: sztorik és prospektusok a múltból. ..
2025.02.10
A legnagyobb globális autóipari csoportok is megszenvedhetik, ha az Egyesült Államok bevezeti a....
2025.02.10
Miközben néhány nappal ezelőtt az első Japánon kívüli Lexus gyár létesítéséről érkezett bejelentés....
2025.02.10
A beszámolók szerint az ÖVP (Osztrák Néppárt) és az FPÖ (Osztrák Szabadságpárt) jelenleg is tárgyal....
2025.02.10
Közeledik az igazság pillanata: március 31-én kiderül, mely autók győznek az Év Magyar Autója 2025....
2025.02.10
A jelenlegi büntetési rendszer ellen van a franciákon kívül több európai ország is.   ..
2025.02.10
A Nemzetgazdasági Minisztérium és az Európai Űrügynökség által szerdán, Budapesten szervezett....
2025.02.10
2025 januárjában a Rába Nyrt. részvényárfolyamának növekedése többéves rekordot döntött, és....
2025.02.10
A személygépkocsikra megkötött teljes körű casco szerződések átlagdíja 208 300 forint volt tavaly,....
2025.02.10
Hét óra alatt 81 szabályszegőt mértek be a rendőrök - írja a police.hu. ..