McLaren
A McLaren P1 GTR a kaliforniai Pebble Beach Concours d'Elegance luxuskiállításon mutatkozott be, egyelőre csak dizájn tanulmányként. Számos módosítást tartalmaz a normál P1-hez képest, amelyek közül a legfontosabb, hogy a 3,8 literes V8-as ikerturbós motorból és a villanymotorból álló hibrid hajtásrendszer teljesítményét 916 lóerőről kereken 1000 lóerőre növelték meg.
A kocsi 80 mm-rel szélesebb első nyomtávot és hatékonyabb aero-csomagot is kapott Wokingban, ami módosított hűtőnyílásokat, mélyebbre tett első szplittert, tetőnyílást, egy új oldalsó légterelőt – amely a padló aerodinamikai hatékonyságát javítja és több levegőt terel a motor légbeömlő nyílásához – nagyobb diffúzort és egy hatalmas állandóan kint lévő hátsó szárnyat tartalmaz, amely a hidraulikus légellenállás-csökkentő rendszer bekapcsolásakor megváltoztatja a szögét, hogy egyenesben nagyobb sebesség elérését tegye lehetővé.
A 19 colos rendkívül könnyű kovácsolt felnik egy csavarral rögzítettek, mint a versenyautókon, hogy gyorsabban lehessen cserélni őket, és a műveletet az is megkönnyíti, hogy az sűrített levegős emelőrendszer be van építve a kocsiba. A kocsi hasmagassága alacsonyabb, mint a normál P1-esen, és nem lehet állítani, a gumik mintázat nélküli slickek.
A McLaren különleges Special Operations részlege által készített P1 GTR jövőre, azután kerül gyártásba, hogy az utolsó is elkészült a 375 darab normál P1-esből. Úgy számol a cég, hogy 20-30 autóra lesz igény.
Kizárólag azok rendelhetik mag a GTR-t a McLarentől, akik már rendelkeznek normál P1-essel is, ők az autó mellé élő és szimulátoros vezetéstechnikai tréninget is kapnak, és bebocsátást nyernek a McLaren által szervezett pályanapokra is. egyelőre nem tudni, hány darabot terveznek gyártani az 1,98 millió fontba, azaz 775 millió forintba kerülő pályaautóból.