Kawasaki

Kawasaki újdonságok az AMTS-en

2015.03.22.

A zöldek hazai importőrénél nagy volt a tolongás, hiszen szinte minden kategóriában szerepel náluk valami a felhozatalban.

Kezdjük is legnagyobb újdonsággal! Motoros körökben talán nem igazán ismeretlen, hogy a Kawasakinál nagyon elgurult a gyógyszer, hiszen az egyébként sem csekély teljesítményű ZX-10-es blokkjára egy kompresszort applikáltak a mrnökök, így született a Ninja H2. A sornégyes, ezres blokkból 200 lóerő csalható elő, amit RAM Air-rel még további 10 lóerővel meg lehet toldani. A százas sprintidőt és a végsebességet gondolom nem kell részletezni egy motornál ahol a brutális erő kézben tartásához a Kawasaki összes létező elektronikai asszisztense beépítésre került.  A H2-nél a széria felszereltség része a rajtautomatika, a kipörgésgátló, a motorfék-kontroll, a gyorsváltó, a blokkolásgátló és a kormánylengés csillapító. A szigorúan csakis verseny használatra kialakított H2R kivitelnél a gyáriak 300 lóerőt ígértek, ami a fentiek tükrében talán már nem egy meglepő teljesítmény lépcső ebben a kategóriában.

Az említett fenevad egyetlen hazai példánya megtekinthető a kiállításon

A túragépek szerelmesei végre fellélegezhetnek, hiszen a Versys 650 és 1000-es gépei egy teljesen új dizájnnal lesznek elérhetők az idei évtől. A korábbi fejidom és lámpaforma megosztó mivoltával végleg leszámoltak és egy minden szögből nagyon impozáns kinézettel ruházták fel a Versys családot. A formai megújulás mellett a terhelhetőséggel és az opciós kiegészítők bővített listájával tovább erősítették a hosszú túrák kényelmét.

A külső megújuláshoz új színek megjelenése is párosul

A kiállított Z-sorozat tagjaival egy széles palettát kívánnak lefedni idén a Kawasakinál.  A belépő modell a Z250 SL típusnevet viselő gép, melynél az SL jelzés az egyhengeres blokkra utal. Az elődmodell sorkettesét váltó motor 28 lóerőt és 22,6 Nm nyomatékot ad le. A könnyű kezelhetőséghez a 148 kg-os menetkész tömeg és az 1330 mm-es tengelytáv nagyban hozzájárul.

Z1000, Z800, ER6N, Z300SL és Z250 áll a jelenleg a csatasorban

A Cruiserek terén akad újdonság a zöldeknél. A Vulcan S az ismert és jól bevált 650-es blokkot használja, természetesen más hangolással, mint az ER-6 F, N, valamint a Versys esetében. A jövevénynél nagy hangsúlyt fektettek a kategória jellemzően gyengébb menettulajdonságaira, ezáltal a Vulcan S-sel szük fordulókban és dinamikus egyenes haladáskor is olyan élményben lehet részünk, ami okozhat némi meglepetést még tapasztalt choppereseknek is.

A Vulcan S 650 köbcentis, 61 lóerős és 225 kg-os az önsúlya

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.17
Balesetek és útépítések nehezítik a közlekedést országszerte ezen a nyárias csütörtök délután. ..
2025.04.17
Közlekedési balesetben elhunyt Varga Ákos, az első magyar motorversenyző, aki teljesítette a Dakar-....
2025.04.17
Bár csak egyetlen métert tett meg fejjel lefelé, a teljesítmény így is lenyűgöző. ..
2025.04.17
Ki mondta, hogy egy dobozos áruszállító nem lehet izgalmas? Hogy fölösleges légterelőt és a....
2025.04.17
A Porsche Hungária az ország öt szakképző intézményének adományozott egy-egy oktatási célra....
2025.04.17
Van olyan sztrádaszakasz, ahol 15 km-es a torlódás és akár 1,5 órát meghaladó menetidő-növekedéssel....
2025.04.17
A Rotax motorral szerelt Can-Am márkát elsősorban strapabíró quadjairól és brutális teljesítményű....
2025.04.17
Jövőre a Cupra Formentor és a Leon – exkluzív megjelenést kapva, amely még hangsúlyosabbá teszi....
2025.04.17
A Gripen vadászgépeket gyártó SAAB csoport repülésfejlesztési központot hoz létre Magyarországon,....
2025.04.17
A japán Honda autógyártó áthelyezi a Civic hibrid modell gyártását Japánból az USA-ba. Az autót az....