Subaru Forester
Ugyanis a Japánban visszatérő sportos Subaru Forester nem teljesértékű STI, hanem STI Sport, ami nem extra lóerőkkel hódít, hanem sportosabb külsővel, új futómű beállítással és komolyabb felszereltséggel. Kezdjük is a lényeggel, mit takar pontosan a jobb futómű. Hitachi Astemo SFRD első gátlókat, amiket maga az STI csapat hangolt tovább, illetve szintén egyedileg fejlesztett hátsó gátlókat. A Subaru szerint egy szedán irányíthatóságát kapták az emelt hasmagasság ellenére. Motortérében maradt az 1,8 literes, turbós boxermotor, 175 lóerővel, amit ugyan a legendás összkerékhajtással párosítanak, de a CVT-váltó el vesz valamelyest az élményfaktorból.
Nem is japán autógyártóról lenne szó, ha nem lennének az új alkatrészek egyenként is tökéletesen befotózva, és ezt most sincs másként. Részletesen látható az új 18-colos alufelni szett, vagy éppen az utastér bordó Nappa bőrkárpitja, dombornyomott STI felirattal. Szintén specifikusak a műszerek a kormány mögött, vagy a fém pedálok. A sportosabb Foresterek augusztus 25-én léphetnek piacra először Japánban, és egyelőre nem ismert, hogy a világ más országaiban is készülnek-e bevezetni a legendás betűtrióval ellátott modelleket.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!