Hannover

Izraeli cégben szerzett tulajdonrészt a Continental

2021.07.14.

A Continental növelni kívánja az e-autó akkumulátorainak hatótávolságát és élettartamát. Ennek érdekében a hannoveriek most csatlakoznak az izraeli start-up Feelithez.  Az izraeli szenzorok segítenek a jövőben a nagyfeszültségű elemek hőmérséklet-szabályozásában – írja az automobilwoche.de



 

Az izraeliek érzékelőivel a hannoveriek elsősorban az e-autó akkumulátorainak távoli karbantartását kívánják megkönnyíteni. "Az olyan termékek, mint a tömlők, detektorokká válnak, és valós időben információkat szolgáltatnak állapotukról" - vázolja az ötletet Philip Nelles, a Conti vezérigazgatója.

A Conti nem adott információt a 2017-ben alapított vállalkozás kisebbségi részesedésének összegéről.  "Az érzékelők integrálása az új és a meglévő termékcsaládokba támogatja a folyamatos elmozdulást az intelligensebb és fenntarthatóbb megoldások felé a gumi mellett" - mondta Nelles.  "A részvétel jelentős mértékben hozzájárul termékeink és folyamataink digitalizálásához, és számos stratégiai előnyt hoz magával."

Az érzékelők szabályozzák az akkumulátor hőmérsékletét

Az izraeli cég azt állítja, hogy olyan szenzortechnológiát fejlesztett ki, amely akár 50-szer érzékenyebb, mint a jelenleg használt szenzorok.  A nagy teljesítményű érzékelőket elsősorban az Ipar 4.0 megoldásokra szánják, ipari berendezések és gépek előrejelző karbantartására. Az érzékelőket 3D nyomtatóval készítik, majd a Feelit felhőelemzéssel valós időben visszajelzést ad a struktúra és a teljesítmény változásairól a távolból.

Conti-vezér: "A részvétel jelentős mértékben hozzájárul termékeink és folyamataink digitalizálásához, és számos stratégiai előnyt hoz magával."

A Conti most ezt a technológiát is be akarja építeni az elektromos járművek akkumulátor-hűtőrendszereibe. Ez növeli az akkumulátor élettartamát és az elérhető tartományt - mondta Nelles.

A külső érzékelő utólagosan felszerelhető a tömlővezeték-rendszerekbe a hőmérséklet mérésére.  Ennek eredményeként a nagyfeszültségű akkumulátor hőmérséklete sokkal pontosabban szabályozható hűtéssel és fűtéssel, így mindig az optimális hőmérsékleti tartományon belül van. 

Az izraeli cég azt állítja, hogy olyan szenzortechnológiát fejlesztett ki, amely akár 50-szer érzékenyebb, mint a jelenleg használt szenzorok. Fotók: Continental

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.12.05
Alacsony, rövid és keskeny, 45 km/h a maximális sebessége és 70 km-es a hatótávja: az elektromos....
2021.12.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Úgy tűnik talán lesz egy kis tél. ..
2021.12.05
Vannak vagy talán voltak olyan hírek, hogy a Jaguar megszünteti a limuzin gyártást és kivonul a....
2021.12.05
Félpályás útlezárás mellett helyszínelnek a rendőrök - írja a police.hu. ..
2021.12.05
Növelni tudta enyhén a járműeladást az idén az Óbudai Javító Kft. a koronavírus-válság sújtotta....
2021.12.05
A Budapesti Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési kisfilmmel hívja fel a figyelmet arra, hogy....
2021.12.05
Elkezdődött a december, aki eddig nem készítette fel az autóját a téli időszakra, ne várjon tovább....
2021.12.05
A magyarországi autópiacon a következő időszakban nem valószínű a 2020. évihez hasonló visszaesés,....
2021.12.05
A Budapest felé vezető oldalon történt az eset - írja a Katasztrófavédelem honlapja. ..
2021.12.05
Úgy tűnik, hogy érdemes megjegyezni a Gaussin nevet, hiszen a szándékaik komolyan a nullemissziós....