Lamborghini Urus
Baráti beszélgetésekből tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki értetlenül áll a Mansory jelenség előtt. Oké, a Bundestuning sok furcsaságot hozott már a világra a 80-as, 90-es években, azonban minden német tuner elbújhat a Mansory mögött. Egy cég, amelyik arról híres, hogy túlcsicsázza a világ legdrágább autóit, a gazdagok mégis felvásárolják őket. Kitűnni másképp is lehet, sokan mégis a balkáni utat választják. A Mansory legújabb förmedvénye pedig egy háromajtós Lamborghini Urus. Igen, az autó egyetlen jópofa tulajdonsága, hogy meghosszabbították az első ajtajait, míg a hátsókat eltüntették. Ugyanakkor a teljes látványt nehéz befogadni az egyszerű halandó számára.
A hátsó ajtók eltűnése miatt hatalmas kerékjárati szélesítéseket kapott az egyébként is feltűnő jelenség Lamborghini Urus, és nem bántak szűkmarkúan a különböző légbeömlőkkel és légterelőkkel sem, legyen szó az autó elejéről, oldaláról vagy hátuljáról. Valami furcsa, itt-ott nem is egyező mintát erőszakoltak az ajtó felső részére, és az alsó légterelőkre is. Egy szárny? Ugyan már! Legyen három, gondolták, így lett sok, a három középre helyezett kipufogóvéggel pedig kifejezetten túlzó még a far is. Odabent is folytatódik a színek és minták kavalkádja. Amit csak lehetett, bőrrel fedtek, a tetőn pedig Mansory felirat világít. Azért a 4,0 literes, kétturbós V8-hoz is hozzányúltak, ami immáron 900 lóerőt teljesít, és 2,9 másodperc alatt vagy 100-on, míg a végsebessége 323 km/h. Csak cserébe ne nézne ki így...
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!