alkatrészkereskedelem
Az Inter Cars, mint gépjármű alkatrészekkel és garázsipari berendezésekkel kereskedő vállalat neve talán nem cseng ismerősen az autótulajdonosok körében. Ennek az lehet oka, hogy a nagy alkatrészkereskedelmi láncokkal ellentétben nem álltak be abba a sorba, hogy szinte mindenkinek biztosítják a sokszor 30-40-50%-os kedvezményeket, ami egyébként csaknem azzal egyenértékű, hogy senkinek sem adnak különösebb kedvezményt.
Az Inter Cars szigetszentmiklósi raktárbázisa
Az Inter Cars kizárólag regisztrált gazdasági társaságoknak értékesít alkatrészeket és berendezéseket. Sőt, csak olyanoknak, akik fő tevékenységüket tekintve végeznek járműfenntartó tevékenységet, illetve alkatrész kereskedelemmel foglalkoznak.
Három éves a „PC”-s webshop
Amikor az Inter Cars tevékenységét követni kezdtem, sok szervizbő hallottam olyan értékelést, hogy árban, kínálatban kiváló a szolgáltatás, de a webshop keresési lehetőségei, kezelhetősége még hagy némi kívánnivalót maga után.
Én is teszteltem a rendszert és igazat kellett adnom a kritikáknak. Azonban 2019-ben az Inter Cars teljesen lecserélte a webes felületét, megszületett az új honlap és a korábbi hibáknak már nyoma sem volt.
Járműválasztás a PC-s felületen
Cikkszámok kérdésében például annyira nem maradt hiányosság, hogy az egyes termékekhez minden futó cikkszám le van tárolva, ezek természetesen kereshetők is. Ráadásul úgynevezett kereszthivatkozások is rögzítve vannak, ami arra jó, hogy azonos alkatrészek más-más gyártói, mint alternatíva is azonnal elérhetők.
Ezen kívül teljes részletességű autótípus keresőfa áll rendelkezésre, egyszerűbb lett a belépés, sokat fejlődött a megjelenés, az áttekinthetőség is, ráadásul a pénzügyi nyomon követés is sokkal hatékonyabbá vált. Igaz, csak számítógépről.
Kezedben az információ
2022 év elején debütált idehaza, a hosszasan fejlesztett és tesztelt, teljesen új mobil applikáció. Az „e-Catalog” néven iOS-re és Androidra is elérhető új alkalmazás mindent tud, amit a számítógépen elérhető verzió, de nagyon sok felesleges sétát spórol a szerelőknek, szervizvezetőknek.
A mobiltelefonon, vagy tableten futtatható alkalmazás kezelése gyerekjáték és PC-s társához képest megvan az az előnye, hogy nem kell feltétlenül az irodába rohangálni a felemelt autó mellől, hogy összeállítsuk a szükséges rendelést.
Sőt, akár több eszközre is telepíthetik az alkalmazást ugyanazzal a vevőkóddal, így a kollégák saját készülékükön is a kosárba tudják rakni a szükséges alkatrészeket, majd a „főnök” az irodában, vagy akár a saját mobil eszközén rendelheti egyben az egészet.
Akkor is érdemes kézbe venni a mobilt, ha az ügyfélnek van szüksége gyors körülbelüli összegre a javítással kapcsolatban. Néhány kattintás és máris jó közelítéssel (akár tűpontosan is) meg lehet mondani az alkatrészköltséget előre, és ezért sem kell az irodai székbe ülni a melósruhában.
A mobil alkalmazás főmenüje
Gyerekjáték a használata
Aki már használta a hagyományos verziót, annak minden kézre áll az új mobilos alkalmazásban. A képernyőn megjelenő fő ikonok megegyeznek a számítógépes böngészőben a baloldalon megjelenő főmenü pontjaival. Itt többek között az akciók, vagy a népszerű pontgyűjtő rendszer, az ICOIN érhető el, de azonnal kereshetők a kenőanyagok, gumiabroncsok, vagy karosszériaelemek.
A képernyő felső részén mindig rendelkezésre áll a kis autó ikon, amelyre rákattintva azonnal listázódnak a korábban keresett autótípusok. Ha új kocsihoz keresnénk valamit, akkor a „jármű kiválasztása” gombra kattintva indul a keresőfa, ahol egyszerűen elkezdhetjük gépelni a típust (pl. Golf, BMW 5, stb.) majd a lista interaktívan szűkül, ahonnan már a pontos típus kiválasztható.
Kosár összesítő a mobil appban
Ha meghatároztuk a típust, akkor innentől már csak a konkrét típushoz tartozó alkatrészek jelennek majd meg, amikor az újabb mezőbe gépelni kezdjük a konkrét alkatrészt.
Persze sokkal könnyebb dolgunk van, ha tudjuk az alkatrész cikkszámát, ezt ugyanis közvetlenül is beírhatjuk a keresőbe, természetesen ebben az esetben is megkapjuk a teljes készletet, vagyis más gyártók megfelelők alkatrészeit is.
Egyszóval: hatékony
Nem csak a műhelyen belüli elérhetőséget javítja az új mobil alkalmazás, de a szervizen kívülről is hasznos, hogyha megrendelhetjük a néhány óra múlva szükséges alkatrészeket, illetve az ügyféltájékoztatást is nagyban segíti az új rendszer. Bárhonnan.
Az alkalmazás elérhető a Google Play és az App Store áruházakban.
Cikkünk megjelenését az Inter Cars támogatta.
További autós tartalmakért kövesse az Autószektor Facebook oldalát!