Renault
Ahogy az várható volt, az Espace új, ötödik nemzedéke a 2013-as Frankfurti autószalonon kiállított Initiale tanulmányautó (lásd videó) szériaváltozatának tekinthető, a két kocsi formája csak minimálisan tér el egymástól. A dizájn az új Clióval elkezdett formanyelvet viszi tovább, amely a pár éve leszerződtetett holland dizájnigazgatónak, Laurens van den Ackernek köszönhető.
Továbbra sem lesznek tolóajtók az Espace-on, a szélvédője is megmaradt feltűnően laposnak, de már nem képez egy síkot a motorháztetővel. Az üvegfelületek a mai divatnak megfelelően kisebbek lettek, különösen a csomagajtón feltűnő, hogy mennyire eltolódtak az arányok a fék- és üvegfelületek között az előbbiek javára.
Felárért LED-es fényszórók és vezetéstámogató rendszerek is elérhetőek lesznek a kocsihoz. Az Espace kocsi a Renault új, modulárisan alakítható CFM1 padlólemezére épül, vélhetően a hamarosan érkező Laguna-utód is ezt kapja majd meg.
A luxus egyterű világpremierjét az októberi Párizsi Autószalonon tartják.