Genfi Autószalon
A képre kattintva genfi galéria nyílik
Ahogy a Mazda6 és a Mazda3, úgy a Hazumi is a Skyactiv technológiára épül, és a karosszéria dizájnját a Kodo formanyelv szerint készítették el. Újdonság az 1,5 literes Skyactiv dízelmotor bevezetése, amelynek 90 g/km alatti szén-dioxid kibocsátást és 3,4 literes fogyasztást ígérnek. a motort felszerelték a kondenzátoros fékenergia visszatáplálással és start-stop rendszerrel is, erejét pedig egy hatfokozatú automataváltó továbbítja az első kerekek felé.
A Hazumi formája már nagyon közel áll a szériaváltozathoz, a végleges verzión kissé módosított fényszórók, kisebb kerekek, valódi tükrök és kilincsek lesznek, de az arányok és a méretek már nem változnak. a kisautó 4,07 méter hosszú, 1,73 méter széles és 1,45 méter magas, utóbbit leszámítva minden irányban nagyobb a jelenlegi 2-esnél.
A 2,58 méteres tengelytávja tágas utasteret ígér, ami az elődre nem volt jellemző. Az utastérben ugyanazt a fedélzeti menürendszert találjuk, mint ami a 3-asban is van.
A Hazumiból készített, szériaérett Mazda 2 várhatóan már az októberi Párizsi Autószalonon bemutatkozik, az értékesítése év végén kezdődhet meg.