autonóm jármű
Az autonóm elektromos járművekben található félvezető eszközök.
Mik a fő szempontok laptop vásárlásakor? A legtöbb ember számára olyan dolgok, mint például az, hogy meddig bírja az akkumulátor, milyen szép a képernyő, és milyen számítógépes chip van benne. Egy jármű értékének értékelése a hengerek száma, a lóerő és a kilométer/liter alapján hamarosan irreleváns lesz. Azt már tudjuk, hogy az elektromos járművek hamarosan uralni fogják a piacot, kipipálva a járműválasztást az alapján, hogy meddig bírja az akkumulátor, de mi lesz a másik két kritériummal?
Az elmúlt években nehéz volt megszabadulni az autók vezetőfülkéinek átvilágításától. Még a legolcsóbb autók is kaphatók valamilyen központi kijelzővel, míg a piac felső szegmense az elülső oszlopoktól oszlopokig terjedő képernyők felé tart. Amikor az IDTechEx részt vett a CES-en, egyértelmű volt, hogy a jövő utastere tele lesz képernyőkkel.
Bár ez elsőre izgalmasan hangzik, a vásárlóknak tisztában kell lenniük azzal, hogy az autóipar számára ez csak egy eszköz a cél érdekében, amelynek célja, hogy még több pénzt szedjen ki a járművezetőkből. A képernyők több prémium funkciót és valószínűleg több szolgáltatást tesznek lehetővé a járművekben.
A laptopokhoz hasonlóan a járművek is játékeszközökké válnak. A Tesla hullámokat keltett, amikor bemutatta, hogy a Model S képes a Streamet futtatni az infokommunikációs rendszerén, és megmutatta, hogyan lehet a Witcher 3-at játszani, amikor a jármű áll. A Mercedes egy lépéssel tovább ment; most, hogy mind az Egyesült Államokban, mind Németországban megszerezte a 3-as szintű autonóm tanúsítványt, a sofőr számára lehetővé vált, hogy videojátékokat játsszon, miközben az autó önmagát vezeti, akár 65 km/h-s sebességig. Azonban ahol a Tesla olyan játékokat játszik, amelyeket egy modern játéklaptoptól várnánk el, ott a Mercedes lehetővé teszi a Tetris, a Sudoku és néhány mobil játékcímmel való játékot.
Az autonóm elektromos járművekben található félvezető eszközök.
Mik a fő szempontok laptop vásárlásakor? A legtöbb ember számára olyan dolgok, mint például az, hogy meddig bírja az akkumulátor, milyen szép a képernyő, és milyen számítógépes chip van benne. Egy jármű értékének értékelése a hengerek száma, a lóerő és a kilométer/liter alapján hamarosan irreleváns lesz. Azt már tudjuk, hogy az elektromos járművek hamarosan uralni fogják a piacot, kipipálva a járműválasztást az alapján, hogy meddig bírja az akkumulátor, de mi lesz a másik két kritériummal?
Az elmúlt években nehéz volt megszabadulni az autók vezetőfülkéinek átvilágításától. Még a legolcsóbb autók is kaphatók valamilyen központi kijelzővel, míg a piac felső szegmense az elülső oszlopoktól oszlopokig terjedő képernyők felé tart. Amikor az IDTechEx részt vett a CES-en, egyértelmű volt, hogy a jövő utastere tele lesz képernyőkkel.
Bár ez elsőre izgalmasan hangzik, a vásárlóknak tisztában kell lenniük azzal, hogy az autóipar számára ez csak egy eszköz a cél érdekében, amelynek célja, hogy még több pénzt szedjen ki a járművezetőkből. A képernyők több prémium funkciót és valószínűleg több szolgáltatást tesznek lehetővé a járművekben.
A laptopokhoz hasonlóan a járművek is játékeszközökké válnak. A Tesla hullámokat keltett, amikor bemutatta, hogy a Model S képes a Streamet futtatni az infokommunikációs rendszerén, és megmutatta, hogyan lehet a Witcher 3-at játszani, amikor a jármű áll. A Mercedes egy lépéssel tovább ment; most, hogy mind az Egyesült Államokban, mind Németországban megszerezte a 3-as szintű autonóm tanúsítványt, a sofőr számára lehetővé vált, hogy videojátékokat játsszon, miközben az autó önmagát vezeti, akár 65 km/h-s sebességig. Azonban ahol a Tesla olyan játékokat játszik, amelyeket egy modern játéklaptoptól várnánk el, ott a Mercedes lehetővé teszi a Tetris, a Sudoku és néhány mobil játékcímmel való játékot.
Cs.A.-Ő.P.
Cikkünk megírását az InterCars támogatta.