Honda CR-V

Honda CR-V egy varázslatos világhódító

2018.07.18.

Már akkor a világ kedvenc SUV-ja volt, amikor még nem is nagyon tudatosult a vásárlókban, hogy létezik egy sport utiliti vehicle jármű kategória. Már akkor imádták Japántól Amerikáig, Európától Indonéziáig amikor még csak szárnyait bontogatta a globális autógyártás. A Honda CR-V megelőzte korát, de úgy, hogy amikor a korszellem beérte akkor is sikeres tudott maradni. Nagy dolog ez mert például kisebb testvére az első generációs HRV szintén megelőzte korát jövőbe mutató megoldásaival és különleges designjával, viszont a CR-V-vel ellentétben nem tudta megvalósítani a nagytestvéréhez hasonló globális és tartós piaci sikert. 

Képre kattintva galéria nyílik!

Egy 1995 óta napjainkig és szinte minden kontinensen ennyire sikeres autó esetén nyílván felvetődik a kérdés, mi lehet a titka. Talán az a generációról generációra öröklődő elegáns külső, az a decens elegancia ami első ránézésre világossá teszi, hogy egy prémium termékről van szó, mégsem hivalkodó, még sem rongyrázó. A Honda CR-V mellett közben kibontakozott egy szinte áttekinthetetlenül sokféle márkából és modellből álló "városi terepjáróból" álló kínálat. A CR-V mégis megmaradt egy önmagában értéket sugalló, bizonyos szempontból versenytársak nélküli autóipari entitásnak. Honda kereskedők is gyakran elmondják, hogy aki CR-V-t vásárol az tudatosan, célirányosan ezért a modellért jön és nem úgy jut el a Hondához, hogy az bármiféle SUV összehasonlításban kedvező műszaki, vagy egyéb paraméterekkel rendelkezik. 

Egy szélsőségessé vált piacon őrizte meg modellgenerációkon keresztül decens minőségét, önálló arculatát a CR-V. És az idő és az ötödik generációs világsiker azért üzletileg is visszaigazolta ezt a végtelenül szimpatikus koncepciót. Luxus SUV-ik, low cost SUV-ik jönnek és mennek a CR-V presztizsét azonban egyetlen típus sem volt képes erodálni. Egyetlen dologban most mégis némileg lépéshátrányba került a CR-V. A környezettudatos korszellem mindenképpen megkívánna - esetleg a diesel helyett - egy minőségi hybrid hajtásláncot. A Hondának - amely a Toyota mellett a hybrid hajtás egyik úttörője - van is ilyenje, és az első hivatalos sajtóközlemények szerint az idei év végére, vagy legkésőbb a jövő év elejére Európában is megjelenik a hatodik generációs CR-V hybrid hajtáslánccal. Ha így lesz az 1995 óta töretlen sikertörténet garantálva prolongálva. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.10
2025 januárjában a Rába Nyrt. részvényárfolyamának növekedése többéves rekordot döntött, és....
2025.02.10
A személygépkocsikra megkötött teljes körű casco szerződések átlagdíja 208 300 forint volt tavaly,....
2025.02.10
Hét óra alatt 81 szabályszegőt mértek be a rendőrök - írja a police.hu. ..
2025.02.10
Halálosan láthatatlan: Az ÖAMTC – Osztrák Autóklub -  riasztást adott ki a silány minőségű....
2025.02.10
A Széchenyi István Egyetem meghatározó szereplője az élenjáró járműipari technológiák....
2025.02.10
Michael Breme, igazgatóságunk elnöke és Achim Grewe, vállalatunk pénzügy, IT, beszerzés, compliance....
2025.02.10
Egyre többször és egyre nagyobb mennyiségben érik el Magyarországot is a Szaharából induló....
2025.02.10
Nem csak nálunk, Ausztriában is lopják a közlekedési táblákat.   ..
2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..