támogatás
Dr.Vérten Sándor a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója
Nem akarunk csőlátásban szenvedni, ezért a márkáinkhoz kapcsolódva olyan rendezvényeket is szervezünk, ahol a Porsche Hungaria közvetve jelenik meg, legyen az színházi elődadás, sportrendezvény vagy éppen síelés – mondta el portálunknak Eplényben Vérten Sándor, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója, akivel azt is számba vettük két tesztvezetés között, melyek azok a sportágak, amelyekben a Porsche Hungaria márkái kiemelkedő szerepet játszanak.
Az Audi a sísportot a vitorlázást, a golfot és az úszást támogatja. A Volkswagen a labdarúgást és a ralisportot, a Skoda a jégkorongot és a kerékpárt, a SEAT pedig Cseh László révén az úszást, a rövidpályás gyorskorcsolyát és a kézilabdát.
A síaréna térképe
A támogatásoknak a nemes gesztuson túl komoly reklámértéke is van, főleg a televíziós közvetítések alkalmával tűnik fel sokszor az Audi, a SEAT vagy éppen a Skoda neve – említi Vérten Sándor a szponzorációban rejlő lehetőséget, amely közvetve vagy közvetlenül újabb vevőket hozhat.
A Balaton közelében fekvő eplényi Síarénával is együttműködési szerződést kötött a Porsche Hungaria. A síszezon idején két Volkswagen kisbusz és két Audi személygépkocsi szállítja a síelőket, cserébe a Síaréna reklámot kínál főleg az Audi márkának és a DasWeltauto-nak. Kevesebb járművel, de nyáron is jelen van a Porsche Hungaria, akkor ugyanis a Síaréna Bringarénává alakul.
Az egyes pályákat az Audi márkáinak nevei adják, a TT-t leszámítva talán nincs is olyan Audi, amelynek neve ne szerepelne a pályákat mutató térképen. Az A1-től az A9-ig a lista változatos, ami azt is jelzi, van pálya bőven Eplényben.
Két nap alatt hétszáz vendég fordult meg a sípályán a Porsche Hungaria vendégeként. Első nap a márkakereskedők és partnereik találkoztak, második napon pedig a Porsche márkái a VIP-partnerekkel és a média képviselőivel. Délután négytől este tízig élvezhették a sebességet a résztvevők, sítalpon vagy éppen az autó volánja mögött keresték az adrenalint.
Nagyágyú: Volkswagen Touareg
30-35 tesztautót hoztunk, ezek szinte folyamatosan mozgásba vannak – jelzi Vérten Sándor azt, hogy a Hómenők idén is sikert aratott a meghivottak körében.
Saját tapasztalataink alapján nyugodtan mondhatjuk, nem hogy nem pihentek az autók, hanem akár egy órás várakozás is kellett ahhoz, hogy az ember sorra kerüljön és kipróbálhassa kedvenc modelljét.
Nagyágyú 2: Volkwagen Amarok
Gyorsan betelt a Volkswagen Touaregre jelentkező tesztvezető újságírók képzeletbeli listája, de legalább ennyira kapós volt a SEAT újdonságai közül a Taracco és a CUPRA Ateca, amit itt tesztelhetett először a magyar média. Népszerű volt a Győrben készülő Audi Q3, s persze valamennyi felvonultatott modell, beleértve a Skoda Kodiaqot is.
Az időjárás is kegyeibe fogadta a Hómenők résztvevőit, kifogástalan hó- és útviszonyok között hódolhatott ki-ki a szenvedélyének, vagy akár mindkettőnek.
Csendélet sítalpakból