Genfi Autószalon
Az S-osztályból a kupét eddig rendszerint CL-nak hívták, idéntől azonban, az új, C117-es kódnéven futó nemzedék bemutatkozásával ez is megváltozik. Hogy ne lehessen összekeverni a kisebb és olcsóbb C-osztállyal, a legnagyobb kupé Mercedest ezentúl S-osztály kupénak nevezik. egyelőre csak egy hivatalos fotó áll rendelkezésre az autóról, de már ezen is látszik, hogy a vonalvezetése szinte teljesen megegyezik a tavaly őszi Frankfurti Autószalonon, azonos néven bemutatott tanulmányautóéval (lenti kép), leszámítva azt, hogy 21 helyett „csak” 20 col átmérőjű könnyűfém keréktárcsákat szereltek rá.
Az öt méternél is hosszabb kupé technikája teljes egészében az S-osztályból származik, így megtartotta a félig acélból, félig alumíniumból készült, merev és könnyű vázat is. A négyajtóshoz hasonlóan a kupéhoz is elérhető lesz a világon egyedülálló Magic Boby Control nevű rendszer, amely kamerékkal pásztázza az útburkolat minőségét, és folyamatosan ahhoz igazítja a légrugózás és az adaptív lengéscsillapítás feszességét. A kupé motorkínálata várhatóan nem lesz olyan széles, mint a limuziné, 300 lóerő alatti motor várhatóan nem kínálnak majd hozzá. A CL 65 AMG csúcsváltozatot a tavaly ősszel bemutatott hatliteres, 630 lóerős, 1000 Nm nyomatékú biturbó V12-es fogja hajtani. A kocsi értékesítése nyáron kezdődhet meg.