elismerés

Hipnózis díjat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya

2023.06.05.

Egy arany és egy ezüst díjat is nyert az egyik legrégebbi és legrangosabb magyarországi kreatív reklámversenyen, a Hipnózis megmérettetésen a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. „Nem vagy egyedül az utakon” közlekedésbiztonsági kampánya. Ez az egyetlen olyan hazai szakmai verseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek.

Társadalmi célú reklámfilm kategóriában a legjobb, arany díjat kapta a HUMDA tavaly őszi egyedülálló szemléletformáló kampánya, amelyet a balesetek számának radikális csökkentése érdekében indított az Ügynökség. Craft kategóriában pedig ezüst díjat kaptak a HUMDA reklámfilmjei, itt a kiemelkedő rendezői, operatőri, vágói, art direkciós teljesítményt ismerte el főzsűri, melynek elnöke Mark Tungate, az Epica Awards igazgatója volt. Az idei verseny shortlistje 209 pályázatból alakult ki.

Fotó: HUMDA

A „Nem vagy egyedül az utakon” mottóval indított egy hónapos közlekedésbiztonsági kampányban négy olyan reklámfilm volt látható a legnépszerűbb honlapokon és közösségi médiafelületeken, amelyeket a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása miatt készített a HUMDA. Olyan mindennapi helyzetekre hívták fel a figyelmet a reklámfilmek, mint a vasúti átjárónál történő közlekedés, az autóvezetés közbeni figyelem, a megkülönböztető jelzést használó jármű azonnali elengedése és a mikromobilitási eszközök helyes használata.

– A HUMDA kiemelt feladata a közlekedésbiztonság javítása, számos látványos aktivitásunk van ezen a területen. Most is zajlanak a motoros vezetéstechnikai tréningjeink, amelyeken több száz motoros vesz részt.. Képzési területen az autósokra és a gyerekekre is gondolunk, de a legtöbb közlekedőt a magas szakmai színvonalon elkészülő és a célcsoporthoz hatékonyan eljuttatott kampányainkkal érünk el – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. elnök-vezérigazgatója.

– A HUMDA Kommunikációs Irodája és a Lounge Group által közösen készített kampány áprilisban már a dallasi Hermes Creative Awards-on is két platina díjat kapott. Örülünk neki, hogy a nemzetközi szakmai elismerés után hazai díjakat is nyertünk. Már tervezzük a következő kampányainkat, amelyek remélhetőleg hasonlóan sikeresek lesznek. A munka igazi eredménye azonban az, ha egyre többen figyelünk oda egymásra a közutakon és közösen tesszük egyre biztonságosabbá a hétköznapi közlekedést – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.23
Izgalmas és világszintű versenyeknek ad otthont a hétvégén a Balaton Park Circuit. ..
2024.04.23
A világgazdaság következő éveit, évtizedeit leginkább az elektromos autóipari forradalom határozza....
2024.04.23
A japán vállalat hivatalosan is bejelentette, hogy a jövő év végéig Thaiföldön mutatja be népszerű....
2024.04.23
A Volvo EX30 elnyerte a rangos Red Dot 'Best of the Best' formatervezési díjat. ..
2024.04.23
Kicsi a világ: szoktuk mondani, amikor egy rég nem látott ismerőssel találkozunk. De ki gondolta....
2024.04.23
Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, idén nyártól már egy hatodik kínai nagyváros,....
2024.04.23
Közel 450 kiállító több, mint 12 ezer négyzetméteren várja a szakembereket 2024. május 7-10. között....
2024.04.23
Súlyos baleset történt az M2-es autóúton Vác térségében kedd délután, a forgalmat megállították -....
2024.04.23
A Renault SA francia autógyártó konszern idei eladásainak a növekedésére számít részben annak....
2024.04.23
A Csongrádi úti tanyák megállóhely közelében történt a baleset – jelentette a katasztrófavédelem. ..