munkagép
Ugyanaz a IV-es kategóriájú EU szabvány motor van benne, mint hasonmásában, 271 lóerős, a Komatsu hibridje mégis 53 kW-tal több energia kifejtésére képes, mivel a rendszer azt a plusz energiát is hasznosítani tudja a kinetikus visszanyerő rendszere segítségével, amely akkor keletkezik, amikor a gép fékez. Ezen felül az EU szabvány IV-es motor kevesebb káros anyagot bocsájt ki.
Globálisan a Komatsu már 2008 óta gyártja a hibrideket, eddig összesen már több mint 10 millió órát futottak ezek a gépek. A hidraulikus hibridrendszer hozzájárul a haszonjárművek hatékonyabbá tételéhez, s az üzemanyag-szükséglet csökkenéséhez.
Az USA tagállamainak jelentős részében már rég betiltották a hagyományos szemetesautókat, és áttértek erre a hidraulikus rendszerre, hiszen az extra energiát jól tudják hasznosítani például a kukák emelgetésénél, ugyanakkor a zajszennyezés csökkent, az autók élettartama viszont nőtt.